戴着結婚戒指(圓圖)的 Gigi和 Sean揀在四月四日結婚,因兒童節是個開心日子,「我 哋兩個都好似大細路。」

探熱針

名人有喜 趙世曾反對婚事 趙式芝做人難

2012年09月27日 ~~ 第1177期 香港《壹周刊》

趙世曾女兒趙式芝,上週四與從事鐘錶貿易和豪華產品零售的冠亞商業( 104)、波爾錶太子女楊如芯,在北京高調宣布已在巴黎結婚,成為社交界首對公開的同性 couple,但趙世曾竟在本週一發聲明指「女兒趙式芝從未與任何人結婚」,面對父親的激動反應,趙式芝平靜地說:「喺適當時候會回應(即係幾時?)會祈禱問吓個天。」

父發聲明


由最初前後腳出席活動,到雙雙對對現身 ball場, Sean說:「其實我 哋從來冇刻意隱瞞。」

雖然趙式芝( Gigi)飛巴黎結婚前已知會父母,但趙世曾顯然未能接受,當知道女兒與楊如芯( Sean)在北京公開關係,竟然話:「黐線,冇咁嘅事。」本週一更發聲明到各傳媒澄清女兒未婚,「我問咗個女係謠傳,所以要澄清吓。」那他有沒有見過 Sean?「我唔知佢係邊個朋友。」他還說要為女兒招親,「當然要搵個好女婿俾佢, Gigi有才華有智慧,大家幫吓佢啦!」趙式芝得悉父親此舉體諒地說:「唔講啦,喺適當時候先回應。」至於與父親的關係會否因此決裂?她肯定話:「我同爹哋感情好好噃。」 Sean亦平和地說:「我尊重佢(趙世曾)個人意見,但唔代表我哋嘅立場,亦唔會影響我哋心情。」 


她們與 Beluga(左)和 Bubbles開心合照;但兩個多月前 Beluga意外離世,為免「囝囝」孤單,月初添了新成員 Bordeaux(圓圖)。

其實 Sean決定結婚,是想給伴侶肯定和名分,「我哋一齊七年,係要做啲嘢,我覺得係一種 commitment,係一段長遠 嘅關係。」於是 Sean在去年尾密謀驚喜結婚大計,「我請 咗個 wedding planner喺英國、法國同美國搵 church正式行禮,巴黎 嗰間 church喺鐵塔附近十分鐘車程,我覺得 喺 嗰度行婚禮好浪漫。」 Sean最愛趙式芝為人善良,「佢呢個人諗 嘢其實好簡單,心地又好。」
Sean邀請神父主婚,趙式芝沒有穿婚紗,簡單地著了條米色裙,現場只有十多名親友見證這重要時刻,「我細佬妹同幾個好朋友都有飛過去,爹 哋媽咪都想 嚟,但媽咪身體唔係咁方便。」問 Sean會否正式去拜會趙世曾?「暫時唔會,順其自然,俾 啲時間大家,最緊要阿 Gi開心。」趙式芝亦無奈說:「爹 哋媽咪唔鍾意我特別講出 嚟,不過我真係好開心,俾 啲時間其他人,香港係保守 啲。」 


姚煒雖接受了女兒身邊人,但對同性戀始終不贊成。

幸而 Sean的父母完全支持她的決定,「屋企人覺得多 咗個女,但佢 哋最開心,係有個人會終生陪伴住我。」問 Sean婚後生活、感受可有不同?她好肯定地說:「真係唔同 咗,結婚之後兩個人 close咗,大家都覺得個心好定, 100% settle down,願意為呢個家完全付出,阿 Gi同我屋企真正變成一家人。」 

已為人母


小朋友可令一個家庭更加圓滿,同性夫婦始終有所欠,會遺憾嗎?「唔會,最緊要我 哋覺得充實,好多 family結婚都唔要小朋友啦。」雖然二人已經舉行婚禮,但同性通婚在法國仍未合法化,所以她們的婚禮未具法律效力,只有精神和形式上的意義, Sean說將來可能會在容許同性夫婦領養兒童的國家領養小朋友,「但依家唔會諗住,呢 啲係好長遠 嘅事。」


上月她們正式以 Beluga名義註冊了「魚子開心之家」幫助任何有需要的人或動物。


本週一趙世曾發聲明給傳媒,澄清女兒趙式芝未與任何人結婚。


趙式芝與父親及同父異母的弟弟式浩(後)和式正(前左)關係融洽。

查實 Sean和趙式芝兩年前已為人母,她們共同養了兩隻約瑟犬狗仔、狗女—— Bubbles和 Beluga,待牠們有如子女般愛錫;但小狗女 Beluga兩個多月前意外逝世, Sean至今仍未能釋懷,「 嗰陣我 哋有一仔一女,一家四口覺得好圓滿, Beluga走 咗我 哋真係好傷心。」為了紀念細女,她們成立了 Beluga Spirit Society(魚子開心之家)慈善基金,以愛女的名義籌款助人,「今個禮拜六我同阿 Gi就會以呢個基金名義,同美國會、基督教關懷無家者協會, 喺深水 埗做義工派飯。」為免囝囝 Bubbles寂寞,她們最近加入了新的家庭成員——約瑟狗女 Bordeaux,再次湊成一個「好」字,「但 Beluga永遠都會留 喺我 哋心裡面。」 

愛難認


近年愈來愈多名人藝人被發現同性戀事,但極少公開肯定對方。




何超瓊 俞琤
這對「難得的知己」於一○年始單獨約會吃飯過夜,今年初更首次被斷正拖手遊巴黎。 




關菊英 周偉利
跟黎小田離婚多年的關菊英於○七年轉投已故「公仔麵大王」周文軒姪女周偉利( Willy)懷抱,今年五月傳二人在英國結婚,菊姐立即否認,但卻公開說:「視她( Willy)為終身伴侶。」 




袁潔瑩 阮嘉欣
袁潔瑩○五年與榮文蔚姑仔阮嘉欣相識後,經常糖黐豆出席公開場合,但問到二人關係卻很避忌,表示:「唔介意,但最好唔好講。」 

撰文:李美媚
攝影:黃志明

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()