劉浩龍谷肥二十磅做男主角,至今仍未可以減磅,孭住成條米芝蓮士啤呔拍劇。

探熱針

揸到正 拍劇做埋音樂會 劉浩龍怕蝕底唔唱

2012年09月27日 ~~ 第1177期 香港《壹周刊》

王維基未見官先打八十,免費牌未到手, CTI開劇大開水喉,劉浩龍 孭飛的新劇《第二人生》,一場音樂會戲豪使百萬,三千觀眾做臨記;比起無 綫拍《拳王》慳到用紙板公仔做觀眾,兩個世界。劉浩龍難得做男主角,卻以冇新歌為由,死唔肯蝕底,拒絕參與演唱會。

事後補拍


劉浩龍和容祖兒公開戀情,地位即時升呢,拍劇待遇星級,有專人抹汗補粉,連攞戲服也有人代勞。
早前《第二人生》在亞洲博覽館拍音樂會戲份,舞台、燈光、音響全部演唱會級數,免費招待三千名觀眾幫手做埋臨記,未計表演嘉賓費,單是製作已使過百萬。當晚除了樂隊太極的鄧健明和 Mr.粉墨登場外,還有來自台灣的樂隊 Magic Power,不過身為男主角的劉浩龍,卻全程隱身,沒有上台表演。
「 嗰場戲係講男主角重拾理想,真正踏上舞台唱歌,不過師兄(劉浩龍)嗰邊話拍劇還拍劇,開音樂會還音樂會,而且個音樂會仲係免費招待觀眾,所以唔肯上台唱,要等個音樂會完 咗, 啲觀眾走晒,先上台補拍唱歌鏡頭。」一名在場工作人員說。


劉浩龍雖然首次做男主角,但已經有專人幫手拿戲服,有晒巨星架勢。


劉浩龍和容祖兒公開戀情後,即奉行封嘴政策,盡量少提戀情。


《第二人生》這場重頭戲除了太極、 Mr.外,還有 Benji& Leslie及台灣樂隊參與,相當揼本。


師兄唔肯上台唱歌,等曲終人散才踏上舞台,補拍唱歌戲份。

唔夾口供


拍劇有巨星派頭,連處事亦一樣有巨星態度。巴閉的劉浩龍日前在觀塘海濱公園拍外景,落車埋位,亦有專人幫手攞住西裝戲服;對於未有參與劇中音樂會演出,他說:「我 喺呢套劇係會唱歌,但因為首歌仲未做好,又未開始錄音,所以冇喺嗰日參與演出。」之後,友善地說怕自己不能專心,希望記者盡早離開現場。
劉浩龍經理人公司方面也以同樣理由作解釋,並表示得到導演體諒和理解,即使沒有參與演唱會,也沒有影響拍攝進度;但城電則指由於當日劉浩龍要趕拍另一組劇撞期,雙方說法矛盾。


音樂會租用亞洲博覽館,場地加舞台、燈光、音響等製作費過百萬,尚未計樂隊 Mr.等人演出費用。


太極的 Joey(鄧健明)、雷有暉在劇中另組 Super Band,並在音樂會上重唱太極金曲。




劇中除了 Joey和師兄外,雷有暉(左起)、尹子維、陳霽平、陳穎妍和何紫綸亦有份參演。


師兄彈結他,盧海鵬客串一角,不知道他在現場有沒有試咪呢?


為保持粗壯身形,師兄要 keep住暴食,與劇中老婆趙學而齊齊食撻。


增肥前
為符合新劇中年漢角色,劉浩龍暴食增肥,昔日「苗條」身材(左圖)。


增肥後

紙板公仔充場


魔童掟錢拍劇,搞到對手亦要放水搞大製作。但一般情況下,慳皮仍是無綫精神。今年四月播出、鄭嘉穎 孭飛的《拳王》,其中一場在新伊館的拳賽,為慳臨記費,席上數百觀眾由人形紙牌頂檔。適逢當時臨記就最低工資問題,同無綫拗數怠工,監製、導演要出動家屬朋友幫手做老臨;但人數唔夠,唯有用最原始方法,下令全部幕後影人頭相做紙牌觀眾,連電腦特技都慳番,醜死。




城電請三千觀眾免費睇騷,順便幫手做臨記,而無綫《拳王》為慳皮,用紙板觀眾頂檔。

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()