做藝人收入唔好,劉蔚萱要兼職做補習,收入才僅僅夠糊口。

探熱針

母親患癌焗啞忍收聲受虐 劉蔚萱靠補習養家

2012年09月27日 ~~ 第1177期 香港《壹周刊》

慘遭狂躁無綫導演張永豪膠袋笠頭推埋門的「神獸天使」劉蔚萱,公司表面上不再包庇對方,又安排兩人上《東張西望》握手言和,但人情冷暖,無後台的劉蔚萱受盡冷待,連劇組飯局,都無佢份!
前途未卜,劉蔚萱屋漏兼逢連夜雨,患有癌症的劉母最近病情反覆;靠無綫份糧幫手養家的她,要幫人補習增加收入;為了前途與錢途,劉蔚萱只能「收聲」。




跟學生關係友好的劉蔚萱,手繑手齊齊返學生屋企。


面容略帶憔悴的劉蔚萱,由太子搭地鐵到北角,全程頭耷耷,無厘神氣。



兼職補習


留學加拿大、現年二十四歲的劉蔚萱( Jenny),訓練班畢業後加入無 綫,但計埋爆騷錢,月薪僅過萬,難得有機會加入劇組,在新劇《心路 GPS》做閒角,卻遇上有高層包庇的躁導虐待,前途與收入,危危乎。
上週五(九月二十一日)下午四時半,一臉殘樣的劉蔚萱,由太子地鐵站搭港鐵至北角,再沿渣華道行去炮台山方向,途中遇到一對母女,小女孩跟劉蔚萱似乎好熟絡,沿途有講有笑。
「 Jenny底薪唔過一萬,好在之前有得做『神獸天使』,今年應該有爆騷錢,但年尾公司先會出俾佢,淨靠藝員份糧,根本唔夠,所以佢要接幾份補習,幫補收入。」知情者說。
劉蔚萱出身單親家庭,劉母本來經營印刷生意,家境不俗,八年前,還有足夠能力供她到加拿大升學。
「其實當時佢媽咪已經知道自己患癌,但一直瞞住個女,後來控制到先肯講,不過病情仲係時好時壞。」
幾年前,劉母病情一度轉壞,醫生甚至囑咐兩母女要好好珍惜往後日子,劉蔚萱才決定返香港,照顧無法再打理印刷生意的媽咪,自此,家庭經濟開始走下坡。


幸得肥監製錢國偉欽點做「神獸天使」,劉蔚萱(右一)才有機會賺到爆騷錢。


劉蔚萱訓練班畢業未幾,即有機會演出《心路 GPS》,本來備受睇好,怎料卻遇到「躁導」施虐。

大陸養病


停工休養,加上女兒留在身邊,劉母病情出現轉機。
「 Jenny媽咪依家 喺大陸養病,中西合璧,情況冇再壞落去。發生躁導件事之後,佢媽咪都特登返香港睇吓個女有冇事。」知情者說。
唔想再驚動病母,加上無 綫高層樂易玲、曾勵珍、區偉林親自出面安撫,劉蔚萱在公在私,決定收聲息事寧人。
即使劉蔚萱願意將暴力事件淡化,但早前《心路 GPS》劇組搞飯局,幾乎人人有份去,「躁底」張永豪亦是座上客,受害者劉蔚萱卻冇份食。
「表面上好似冇乜事,張永豪又收埋警告信,但 Jenny到而家都冇乜嘢做,佢都好驚件事仲有手尾。」
冇錢冇後台,劉蔚萱唯有自求多福。


「躁導」張永豪(下圖)事後仍得高層曾勵珍(上圖右)、監製李艷芳(上圖左)力撐,只作公開道歉及收警告信作懲處。


四年前,劉媽媽病情不樂觀,兩母女為留下美好回憶,結伴同遊日本,照片中可見劉媽媽臉色蠟黃,情況欠佳。





全城鬧爆


導演張永豪借教戲欺凌劉蔚萱,原來躁導有前科,連視后佘詩曼同佢都有牙齒痕。有本事橫行無綫多年,僅收警告信了事,可見躁導背景雄厚,千夫所指冇有怕。

辱罵佘詩曼




拍《生命有 Take2》,佘詩曼因遲到 18分鐘,竟遭張永豪辱罵「淨係識帶『塊 嘢』返工」,受屈阿佘即向高層投訴,講明以後有佢冇我。神獸受虐事件爆出後,阿佘直指躁導質素差不值得再提。 

杜汶澤爆劣行




亞視出身的杜汶澤,爆張永豪當年在亞視任職助導時已劣績斑斑,最後炒魷收場;又痛批無 綫不應包庇,如果老婆田蕊妮遇到同樣遭遇,定必挺身還擊。 

周家怡被屈




已跳槽城電的周家怡,爆躁導為遮掩自己忘記發通告,反誣衊她有收扮冇收,周家怡受屈想喊,點知被躁導踩多腳話扮「大明星」。 

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()