霍啟山趁返工有 break,約 Lea飲咖啡,二人本來向住門口坐,未幾,霍啟山換位背向門口,放下戒心的他,跟 Lea愈講愈開心。

探熱針

霍老太唔鍾意 阻啟山娶東歐 Model

2012年09月27日 ~~ 第1177期 香港《壹周刊》

霍啟剛下月將結束八年愛情長跑,迎娶國寶郭晶晶。未有正式公開戀情的霍家二公子霍啟山,原來亦有個收埋四年,現年二十三歲的東歐斯洛伐克籍模特兒女友 Lea Tassova,為讓女友同家人搞好關係,他曾讓 Lea隨霍家到北京睇奧運,但霍老太(呂燕妮)卻擺明唔受外籍女子做孫新抱,即使冇下令叫停,但 Lea入霍家無望。








goodbye kiss


Baby,都話要低調啲!(設計對白)


斯洛伐克 Lea Tassova


嫲嫲呂燕妮唔接受 Lea,霍啟山帶返屋企一次後,再未有踏足霍家。

北京睇奧運


與霍啟山秘密拍拖四年的 Lea Tassova,十六歲由家鄉斯洛伐克隻身來港做模特兒,在香港工作三年多,二人在中環鬼妹蒲點 DRAGON I相識,一撻即着。霍啟山一直將這段異國戀低調,平日見面匿埋私竇。
「 Eric(霍啟山)同 Lea喺香港好小心,識咗第一年, Eric就帶佢同埋屋企人去睇北京奧運,之後又去過加拿大同新加坡玩。喺香港反而唔會周圍去,多數喺 Eric中環私竇,兩個匿喺間屋睇一日電視唔出街都得,就算肚餓,都係叫外賣 pizza或者茶餐廳,總之唔係外邊人咁諗,以為同富二代拍拖好富貴;最勁一次都係喺 DRAGON I開咗十萬蚊香檳請朋友飲。
「 Lea最初都唔知 Eric係咩人,後來聽朋友講,先知霍家喺香港咁出名,不過佢都係俾 Eric性格吸引,佢話男友夠 smart,做嘢有條理,又細心,就算 Eric身邊成日有好多女仔,佢哋大炒一鑊,又會好快喺番埋一齊。」知情者說。


○八奧運,朱玲玲跟霍啟剛、霍啟山齊飛北京撐郭晶晶,其實 Lea也有跟住霍啟山一家捧場,只係未有坐埋一齊。


Lea不單行大品牌時裝騷,亦曾經在蘇永康的《別將音量收細》 MV演出。

返鄉下考試


身為香港小型足球總會會長的霍啟山,間唔中也會落場,跟曾志偉等明星足球隊比賽。

拍拖四年,其間霍啟山不乏誘惑!前度章子怡跟美國時代華納大股東 VIVI甩拖後,也曾主動出擊,企圖翻兜家族坐擁三百億的霍家二公子。雖然明知男友跟前度有景轟, Lea依然
死忍。
「 Lea好鍾意 Eric,但每次 Eric飛第二度搞 project,一離開香港,就好難搵到佢。 Lea因為要完成大學課程,要定期返斯洛伐克考試,兩個人唔可以成日見面, Lea為 咗呢 啲事成日情緒低落,兩個間唔中就鬧交。今年暑假, Eric一家去英國睇奧運,本來有預 Lea,不過撞啱兩個冷戰緊,最後都冇去。」 

16歲闖天下




現年 23歲的 Lea Tassova,來自東歐斯洛伐克。八歲時已經在家鄉做模特兒,十六歲隻身來港發展,成為 Dreamodels旗下模特兒;身高五呎十一吋,擁有 34吋上圍的她,是不少時尚品牌的寵兒,經常為 Chanel、 Gucci、 Valentino、 Giorgio Armani行騷,也是著名內衣品牌的指定模特兒;也曾被邀往歐洲米蘭、倫敦、土耳其及日本東京等地行騷。目前 Lea仍在斯洛伐克的大學修讀學士課程,常放假返鄉下返學。 

嫲嫲唔接受


○八年,章子怡在慈善活動遇上前度父親霍震霆,二人即大方擁抱打招呼。

日前,霍啟山在返上環信德中心公司前,相約 Lea在商場內的 Pacific Coffee飲咖啡,著西裝的霍啟山本來坐在 Lea左邊,不過面向門口,謹慎的他即換位。二人坐唔夠四十分鐘,要趕返公司的霍啟山拎公事包準備走,但臨行前不忘𠌥低身跟 Lea來個 goodbye kiss。
「佢哋見面機會真係唔多, Eric每個星期日都要 family day,陪屋企人食飯,所以一有 break就約 Lea見面。其實 Eric都正式帶過 Lea返屋企見 嫲 嫲,但只係一次,之後就冇再帶返屋企。 Lea知道 嫲 嫲唔係咁接受佢,一來佢係外國人,二來佢行好多內衣騷,老人家梗係接受唔到。」知情者說。
對於跟霍啟山拍拖四年, Lea在電話中回應二人是很好的朋友,問她是否曾經和男友拍拖睇北京奧運及出外旅行,她避重就輕:「我哋都係一班朋友去旅行,至於有咩人,我就唔方便透露。」 

上週一,著背心短褲的 Lea,先後被拍到觀塘及灣仔 casting,之後坐地鐵返中環屋企,回家前在附近的便利店買了兩大袋日常用品。





楊海成兒子攝位追


Lea跟霍啟山這四年來不時冷戰,她其中一個追求者楊海成兒子楊嘉杰(黑色背心)即趁機攝位,今年夏天,他便頻頻約 Lea(淺藍色外套)出海。




Lea跟 model朋友在楊嘉杰的遊艇內玩自拍,愈拍愈開心。


Lea跟楊嘉杰有不少親熱相放在 instagram。

收埋拍


現年 28歲的霍啟山, 04年跟來自北京的國產章子怡在 LV派對啜爆,是富二代鑽石王老五之一,自章子怡後,霍二公子拍拖以小心為上,寧俾人知莫俾人見。

Amanda S.




跟章子怡甩拖後, 08年霍啟山以 SMS攻勢喪溝中法混血兒 Amanda S.,又在慈善派對中跟當時仍未結婚,但有男友在身邊的 Amanda S.大跳辣身舞。 

章子怡




被指跟美國時代華納大股東 Vi Vi甩拖後,章子怡一度翻撻前度霍啟山,男方不時飛北京密會,之後二人更被目睹到澳門睇水舞間。 

Lea Tassova




收埋斯洛伐克籍女友 Lea四年,低調的 Lea明知男友大把女埋身,依然死心塌地。 

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()