郭羨妮少時隨街攬 

郭羨妮和陳錦鴻見面即講湊仔經。

郭羨妮、陳錦鴻和黃浩然昨日在電視城為無綫新劇《初五啟市錄》開鏡拜神。產後復工的郭羨妮極速收身,她說:「方法係冇食澱粉質三個月就減咗40磅。」對於產後復工,她說:「之後都希望減產,今次拍檔係陳錦鴻,都有同佢傾湊BB嘢,前排BB冇便便,好擔心,咪問錦鴻點,我發覺原來BB便便到係好開心。」



黃浩然和林夏薇在無綫新劇中合作。 理解車內親熱

對於楊怡伏在羅仲謙的要害一事,郭羨妮說:「男仔女仔拍拖結婚係開心事,藝人係人,都需要呢方面,如果係值得恭喜。」但二人舉動看來不雅,郭羨妮說:「十幾歲時我都有,唔係,係街度攬住,不過家喺地鐵見到都會話『嘩!返屋企先啦!』」陳錦鴻則笑着說:「下次見到謙謙問番個情況先,資料唔夠,不過我覺得佢哋係唔記得笑,應對時太驚慌。」
採訪:楊潔雯
攝影:黃偉雄

郭羨妮BB有便便

榮升媽咪的郭羨妮產後已火速收身,昨日她與陳錦鴻出席活動時大談BB經,當提及囡囡Kylie有「便便」更喜上眉梢,可見母愛氾濫!

今年五月誕下女兒Kylie的郭羨妮(Sonija),每次出席活動都會提及愛女,昨日她聯同陳錦鴻、黃浩然及楊秀惠等出席無綫新劇《初五啟市錄》的開鏡拜神儀式時透露,開工期間經常與已為人父的陳錦鴻分享湊仔經,更興奮地分享「便便經」:「前幾日BB冇便便我好擔心,有同事教我煲嘢畀BB飲,之後佢有番便便,做咗媽咪先知道原來BB有便便係會好開心!(點解咁心急開工?)有約喺身,唔拍唔得,但遲啲都會減產!」

3個月減38磅

產後極速收身的Sonija穿起戲服,身形弗到漏,她自言戒食澱粉質,3個月內減掉38磅肥肉,現在只有110磅,她笑言獲同事大讚比生女前更靚。對於緋聞情侶楊怡與羅仲謙因被指「車震」令戀情曝光,Sonija聞言說:「好事呀!男女拍拖結婚好正常,如果係真嘅都值得恭喜!」

遇激情男女嚇窒

她又指自己曾激情過,但現在在港鐵遇見激情男女,亦會感到嘩然:「呢啲嘢返屋企先做啦!不過我唔係講緊佢哋(楊怡及羅仲謙),佢哋都係想避開鏡頭啫!」至於陳錦鴻則認為報道純屬措辭誇張,又表示不相信該報道。

影視組

Sonija說起囡囡有便便,心都甜晒。

陳錦鴻跟同場的演員玩到癲晒,一額汗!

林夏薇(右)食燒豬時露出一副為食樣。

楊秀惠毫不吝嗇,穿短裙大騷美腿。

郭羨妮:拍拖好正常

郭羨妮(Sonija)與陳錦鴻昨日出席無綫新劇《初五啟市錄》開鏡拜神儀式。兩人對於緋聞男女楊怡與羅仲謙被指「車震」,Sonija稱男女拍拖結婚好正常,又為二人解釋當時只是避鏡頭。而陳錦鴻則不相信報道,並指純屬字面誇張。


arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()