傅穎我得寵:Theresa全家救出火坑P仔重生 

Theresa當年勇救P仔出困境,對牠可謂痛愛有加。

傅穎(Theresa)養了小狗「P仔」,是她家的心肝寶貝。Theresa猶記得帶八哥P仔返家的時候,牠被舊主人折磨致皮黃骨瘦,我見猶憐,轉瞬間,P仔已經健康成長至9歲,Theresa每次回想與P仔的相處也心甜。撰文:張俊銘

快將28歲的傅穎一向喜歡動物,從小到大家裏養過的動物多不勝數,包括狗、貓、雀、烏龜、魚、兔及倉鼠等,小時候家裏像有個動物園,一家人對養動物經驗十足。
八哥P仔今年9歲,是多年前Theresa家姐的朋友所養的小狗,不過P仔的舊主人對牠不太好,Theresa家姐得悉P仔的慘況,決定帶P仔返家,Theresa說:「當時P仔好瘦,佢個舊主人成日放佢喺好高嘅地方,唔畀佢落地,因為唔畀佢大小二便,唔畀嘢佢食,搞到好瘦。」



P仔認真識享受,要Theresa用靚腳為牠按摩。 

眼大大的P仔經常擺出一副無辜的樣子,的確逗人歡喜。 

Theresa和母親及姊姊(小圖)視P仔為心肝寶貝,更教牠聽指令。資料圖片 識分辨主人

P仔來到Theresa家,主要跟傅媽媽同住,因Theresa已搬離家,所以近年她與P仔見面時間不算多,不過P仔會懂得分辨主人,知道主人只得一個,就是Theresa家姐,傅媽媽就扮演工人角色,Theresa在P仔心中是一個客人。雖然如此,P仔也是Theresa心中摯愛,她說:「因為每一次我返去,佢淨係鍾意逗我同佢玩,每次返屋企見到佢,真係有賓至如歸嘅感覺。」
Theresa經常離港拍戲,有時與P仔一別就兩個月,但牠仍然好乖巧,每次Theresa未入到門口就會先吠,有時更會撲向她親一親,她說:「P仔好聽教聽話,俾我家姐訓練做到啲動作,好似sit、畀手同轉圈都識,令到我哋一家好開心。」

黐身討歡心

不過,P仔最懂得逗傅媽媽開心,Theresa說:「P仔其實好黐身,我媽咪成日都話佢行到去邊,P仔就跟到去邊,搞到佢冇晒時間,不過大家係好窩心,家我哋唔想再養寵物,因為覺得寵物過身之後都好傷心,好似媽咪對住P仔時間特別多,原先大家都話想再養一隻,但又想專注湊P仔,唔想佢被冷落,所以冇再諗呢個問題。」
由幾歲開始,Theresa就接觸不少寵物,當中也經歷過寵物過身。每年都有不少棄置寵物的個案,Theresa認為與寵物相處,最重要不要覺得牠們煩,要好好珍惜牠們的生命。
Theresa說:「當你選擇做佢哋嘅主人,決定買佢哋返嚟或收養佢哋嘅時候,佢嘅一生就交託畀你,佢過得好唔好,真係由你去主宰,動物同人一樣都係好需要愛,要畀足百分百愛心佢哋。」



Theresa望着P仔時扮出牠苦口苦面的樣子,不苦反而很趣怪。 

多年來獲得Theresa一家的悉心照顧,P仔終於有個安樂窩。 老狗傷腰多病痛

養P仔的這些年,牠身體都算健康,但也發生過小插曲,Theresa說:「帶佢去散步,佢最鍾意同啲大狗玩,試過俾大狗咬咗pat pat一啖,真係好深刻嘅一次意外。」
近年P仔年紀漸長,身體毛病開始出現,令Theresa相當擔心:「有段時間P仔嘅後腳行得唔係咁好,後尾發現係發炎,好彩家冇事,不過始終佢年紀大,腰骨又有啲事,行得比較慢。」
Theresa續說:「照顧P仔開心比辛酸多,有時見到朋友啲狗仔咬到牆身、梳化爛晒,自己先會諗起P仔完全冇呢個問題,只係細個時試過一、兩次喺家姐張床瀨尿,佢真係好乖又得人歡心。」

P仔

品種:八哥
年齡:9歲
性別:雄性

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()