上咗岸係 hea啲㗎喇!(設計對白)
Kathy即使戴住眼鏡依然遮唔住睡眼惺忪樣,加埋求其紮住嘅嗰把頭髮,媽咪姐想見你唔到都難。

媽咪姐

周汶錡着定紅衫等嫁

2012年09月21日 ~~ 第895期 忽然1周

再見亦是朋友呢樣嘢,其實真係易講難做。好似媽咪姐今時今日見番啲舊相好,表面冇嘢,但心入面始終有啲哽住嘅!好似今年 38歲嘅周汶錡( Kathy)下個禮拜就同法籍男友 Julien拉埋天窗,仲飛去法國康城擺足三日酒,原本好哋哋,但前度杜德偉咬住唔放,又宣布 11月結婚,搞到 Kathy一聽前度個名就發爛渣:「做咩問我?咁多年嘅事,算啦,放過我啦!」

人結你又結,難怪 Kathy咁激動。不過冇理由俾前度影響心情,於是 Kathy周一( 17日)就索性着住件紅色 one piece裙行銅鑼灣沖喜下,佢仲素顏兼披頭散髮遊街㖭。雖然有人認頭啫,但 Kathy咁嘅 look出街,都咪話唔攞膽。


50歲嘅杜德偉,準備迎娶 26歲小女友 Ice,兩人拍拖 3年,都係時候啦!《蘋果日報》圖片


周汶錡同法籍男友 Julien拍拖多年終修成正果,難怪早排孖住去 ball晒恩愛。但媽咪姐問 Kathy婚事搞成點,佢又話「私人嘢唔答」,好矛盾。《蘋果日報》圖片


情敵回歸
曾經俾周汶錡未婚夫 Julien狼咀嘅女星張苡澂(左),離開香港兩年,最近咁啱又返咗嚟喎!仲同 𡃁模王璐瑤(右)去探訪老人院。但佢嫁咗俾美籍富商, Kathy唔使驚喇!


Kathy身上條紅色裙質地薄,裙腳又皺,係咪着錯睡裙出街呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()