女神賣大包出擊,主動撩李連杰傾偈,可惜大俠拍戲先笑晒(圓圖),見女神就擰歪面,反而李連杰身邊個男人就俾陳妍希到鬼咁開心。

媽咪姐

當李連杰遇上女神

2012年09月21日 ~~ 第895期 忽然1周

趁天氣仲熱,媽咪姐把握最後機會,前排晨早入石澳同陽光玩遊戲,點知就撞正李連杰同陳妍希為電影《不二神探》拍外景喎!不過兩人當日無對手戲,只係拍李連杰同《步步驚心》大陸人氣女星劉詩詩擁抱嘅戲份。有兩美相伴,李連杰本應好過癮,可惜媽咪姐發現原來李連杰唔夠高,擁抱時只好企喺預先砌好嘅沙堆上就鏡頭位,令媽咪姐對呢位大俠嘅幻想無晒㖭!

不過又咁,當女神陳妍希低胸背心撩李連杰傾偈時,李連杰居然可以目不斜視,都算佢係有定力嘅好男人啦,咁又即時攞番唔少分數喎。


李連杰企喺沙堆上面,其實同劉詩詩都隔得好開,老婆利智大可以放心啦。


女神見悶不時周圍望,但身邊嘅大隻男就眼定定,佢望陳妍希都不知望得幾入神!


女神點及老婆好!(設計對白)
我有最強胸器,女神都無碇企!(設計對白)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()