網上圖片

「人民力量」新星、現年 40歲的陳志全獲得 3萬 8千票當選入立法會,高票過卿姐,同時「出櫃」承認自己同志身份,打正旗號會為基民出力,目標是「同性戀婚姻合法化」,爭取同志可以享有配偶福利,如一起申請公屋、公司醫療津貼等。

 

愛慕包食宿

以前做藝人冇乜人氣,家陣變政壇新星,現正單身的他,舊情史亦包唔住,除了慢必自認有段 16年長跑愛情之外,有知情人士向本刊翻其基史,指他曾經同圈內人拍拖,對方當年是唱歌組合 Sky成員、 6呎型仔潘卓楠( Gilbert)。
知情者說:「 Gilbert運動好叻,尤其係游水同劍擊,佢大約 03年入娛樂圈,認識當時 喺新城做緊 DJ嘅慢必,慢必對佢嗒晒糖 㗎,但 Gilbert本來唔係基……。」知情者續說:「不過慢必冇放過機會,猛勸 Gilbert同佢一齊住,仲話包埋佢食宿,當時 Gilbert隊組合冇乜人識又搵唔到錢,所以搬埋去住囉,同居 喺小西灣都有一、兩年 㗎。 Gilbert冇做歌星後, 𠵱家全職撈番教水囉!」
據知在慢必的同居竇內,無論電腦 wallpaper同床頭,都放了他與 Gilbert的合照,可見兩人關係非一般。不過後來 Gilbert忽然搬離慢必同居竇,跟異性拍拖,慢必則繼續尋覓真愛。

 

「我哋分房瞓」

本刊更發現慢必去年開始用手機交友 app識男仔,該 app叫 Grindr,專為同志交友而設,慢必以其英文名 Ray登記,附有自己笑住喝飲品的照片,及引用張愛玲的句子「愛就是不問值不值得」來比喻自己的愛情觀。
週一( 17日)陳志全在電話中承認曾經同 Gilbert同居:「係呀!不過佢都唔係基 嘅,我 哋分開兩間房 瞓!識 咗好耐 㗎喇,佢係我游水教練,一齊住到佢組成 Sky囉,佢經理人話驚俾人講閒話嘛,我哋 𠵱家仲有聯絡。」他又大方承認有玩「基 app」:「以前裝 嘅,交友嘛,裝 嚟睇吓好快就 delete咗喇!」
至於感情就繼續單身,他說:「家冇拍拖,之前有個拍 咗一年, 喺選舉期間分開 咗,點解分手就唔方便講喇。」快人快語又夠坦白,為同性戀者爭取權益有望喇!

 

自己人心經

陳志全勇敢「出櫃」後,上週六( 15日)上港台同志節目《自己人》做嘉賓,大講自己同志心態。

 

我唔覺得(基)係污點,無需要隱瞞。

相信立法會裏面過去有過(同性戀者),家亦可能有,以前(有)局長級官員係同志。

多謝呢個「基」遇,我覺得係上天畀我 嘅禮物。

唔好見我出(櫃)你就出,一定睇自己條件、身邊人(接唔接受),要深思熟慮。

大難臨頭(離商台過新城)時,帶埋男朋友、同快必女友一齊開會,諗點同商台俞琤鬥爭呢!

衣櫃同志

圈中有不少疑似同志,部分已「出櫃」認基,但有些則未能擺脫世俗眼光,未敢公開秘密。

 

出櫃

 

 

半出入

 

 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()