春有價 孫耀威



面對面

青春有價 孫耀威


我和攝影師都是七十後,都記得中學年代孫耀威在中港台校園裏刮起的旋風何其威猛;都記得十多歲的時候,有多着迷〈愛的故事上、下集〉。
一眨眼,二十年過去,當中學雞都變成麻甩和師奶, 39歲的孫耀威憑甚麼還跟二十年前出道時 19歲一個模樣?
孫耀威說自己不愛保養不懂護膚,常常用廁紙狠狠落妝被化妝師罵,駐顏的方法他雖然沒甚麼心得,但是可以肯定的是,為甚麼自己不至於未老先衰:「十年前,我選擇喺電視圈最紅嘅時候返香港出廣東碟。
係㗎,如果我拍到 o依家,賺人仔分分鐘已經賺咗幾層樓,不過一定變咗麻甩佬,心態同樣都老過實際年齡囉!」
有錢搵時不賺盡、有人氣時不撈盡,孫耀威說自己就是喜歡跟經理人和唱片公司唱反調,死守住不斷萎縮的廣東歌市場不放手,輸掉幾層樓,但是賺回來 19歲的那團火。
誰說青春沒有價?孫耀威說有。

沒有錢還有夢




下個月十日,孫耀威的全新廣東大碟《 A Second Thought》即將出版。一說起新碟,孫耀威興奮得不得了:「新碟我自己寫咗十首詞、九首歌,又係自己監製……呢隻碟未出我心已經打好未來五至七年嘅計劃,我想做一個全國巡迴嘅舞台劇、諗咗下一隻國語碟有咩概念、亦都有個故事度緊,想自編自導拍一套戲……」
新碟有一首歌叫〈谷底〉,孫耀威說出碟做廣東歌是賠本生意,這些年少不免要多接騷、拍劇維持收入支持做碟理想,不過當年搵得最多在內地拍劇的日子正是自己的谷底:「 o依家我可以有好多諗頭,計劃到三五七年之後,搵得唔多,但係我快樂。以前呢套劇未拍完,經理人已經幫我接咗下一套劇,劇接劇,我根本冇得計劃、唔可以計劃。我個腦淨係得劇本,我自己唔識邊個係孫耀威,女朋友一年有十一個半月見唔到我,一樣唔知邊個係孫耀威,對佢嚟講,我好似麥兜一樣,係個唔存在嘅卡通人物咋嘛!當時我拍劇唔開心、又發現圈外女友有第三者,我對人生絕望到,係覺得全世界講嘢都好似亂槍掃射、好似個個攞緊把刀割緊我嘅喉嚨一樣,嗰種孤獨無助,真係好痛、好 hurt,瞓喺度望住個天花板,淨係好想個天花板可以冧落嚟壓死我……就係一念之差,我話畀自己聽,係痛喎,但咪就係痛咋嘛,有咩大不了啫?唔使死㗎!我經歷過高低潮,我諗未來都仲有高潮同低潮等待我,我準備好啦,幾衰幾難過都會過,唔使死喎!」 

一百米與一百萬


孫耀威中學會考是 5A1C的沙田官立中學狀元,大學是中大電腦系高材生, 19歲參加歌唱比賽唱國語歌從台灣紅到返香港,起步雖快,過程卻一直不按章法。唱片大賣時,他想去美國讀書,搞到得罪前經理人;冇得唱歌被迫去內地拍劇,憑《懷玉公主》紅透中港,他又黐起條根回港出碟;唱片公司叫他賣斯文靚仔,他新碟偏偏自把自為唱舞曲又玩搖滾:「我成日都話演藝圈唔可以用經濟學嘅算式去計算,我都讀過經濟學,數學仲攞 A添。呢行邊有得計,係講 feel!嗰一刻 feel like就去做,千祈唔好俾團火熄。我唔係反叛,唔係一定要同經理人同唱片公司對着幹,我係想做到想做嘅嘢啫。小學時代,我係田徑高手,但永遠喺學校跑得最快,一出去比賽就怯場,一起步跌,咪就係同劉翔一樣囉。我成日問自己,孫耀威,你到底幾時跑得完呢一百米,我係要自己一定要跑完呢一百米……前排我上網發現,原來呢二十年,我嘅飛行里數已經累積咗一百萬哩。你話,如果我當年唔係迫自己跑完嗰一百米,又點會知自己可以跑得更長更遠呢?」
最紅的時候,一張碟閒閒哋賣十萬張,一集電視劇起碼收十萬人仔,孫耀威也說不快樂:「我試過最癲,係晨早沖完涼坐喺度睇汽車雜誌,揭到架一百萬嘅車,嗰朝就落車行買架一百萬嘅車畀自己。嗰陣時年少得志搵錢易,有一百萬就使一百萬,覺得咁唔開心咁辛苦點解唔可以獎勵自己? o依家,架保母車由司機揸,用咗五年都冇換過,靚車同以前一樣咁鍾意,不過個人已經夠快樂,仲使乜一定擁有佢?」


92年出道時,風頭直迫小旋風林志穎,兩派歌迷勢不兩立:「我 哋其實好 friend,當年車都買埋同一款。」


2000年被台灣唱片公司雪藏不能出碟,孫耀威與台星鄭家榆合拍了劇集《懷玉公主》,紅遍中港台。


09年鼻生瘤聲帶出血,孫耀威要暫別樂壇中西合璧治療:「我做唔到普通人,唔知冇得唱歌可以做乜。」


新碟下月 10日推出:「名為《 A Second Thought》,係話 2012年多 咗一秒,希望每個人都諗多一秒、諗多一次。」

和陳美詩遊巴士河


39歲的孫耀威像個大細路,說起車像個小孩一樣雀躍:「我見到靚車嘅衝動,絕對比見到身材火辣美女嘅衝動高;我屋企床頭永遠有幾本汽車雜誌,幾唔開心都好,揭幾版就瞓得着,不過鍾意唔使一定擁有嘅。對我嚟講,有一億身家,可以買三百萬嘅跑車。得一千萬身家,買架三十萬車好啦。我仲未成家立室,第時可能生十胎呢?我仲要留番啲錢畀我嗰十胎讀國際學校㗎!」
與無綫藝員陳美詩拍拖兩年多,孫耀威雖說還沒有「 feel like」去結婚生仔,但卻不諱言,陳美詩是他近年來最肯瞓身去愛的一任女朋友:「我諗嘢快講嘢又快,助手都跟唔到我,但係 Macy跟到,佢係一個好聰明嘅女仔;我做咗二十年藝人,已經唔識做普通人,但係同 Macy一齊好得意,佢係同行,我早出晚歸、個個星期都要飛、拍戲有吻戲,圈內嘅嘢,佢一概明白唔使解釋,但係同時佢又畀到我圈外感覺,令我有機會做普通人。上個星期咋嘛,我陪佢去遊巴士河,由屯門搭到出中環。原來坐喺巴士上層嘅風景,係我呢世喺保母車都睇唔到㗎!」


10年與陳美詩情侶關係曝光,去年女友沖繩拍攝旅遊節目遇上車禍,回港後由孫耀威陪同到醫院檢查。


08年拍攝無 綫劇集《 Click入黃金屋》與楊秀惠撻着,孫耀威說分手後沒有再聯絡。

世事有絕對




甚麼時候結婚,孫耀威說等有朝一日肯定不會離婚時才會結。
我說世事冇絕對,誰結婚能保證不離婚?孫耀威說他可以。
「結婚就好似一段生命嘅開始,離婚等於死亡。冇嘢係解決唔到、非死不可。我見到身邊好多人話解決唔到、唔愛,好似湯丸皮一樣,兩個人一齊,因為誤解、說話同糾紛,包到一層一層,包到個湯丸中間係豆沙餡定屎都唔知。其實我哋逐層逐層拆開,終歸會搵到包喺最中間嘅夾心,搵到你最鍾意嗰個人,記起當初你點解咁愛佢!」
一番話有道理,但是未免把人性和感情看得太過簡單和純粹。 39歲的孫耀威,有時候心境真的像 19歲。
arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()