峯女郎 吳千語



Girl in Summer

峯女郎 吳千語


因為一個 Tempo兜巴摑肥仔的廣告,被《葉問》導演葉偉信發掘拍戲的吳千語,浙江出世,但擁有澳洲、法國及中國血統,齊集三地優良基因。
夠青春又 mix得靚,去年簽約黃百鳴旗下的天馬電影。出道未夠兩年,已拍過 3套戲,又曾與吳尊、古天樂及林峯等靚仔合作,恨死唔少 90後同齡少女。下月 11日上畫的《男人如衣服》中,吳千語將會同鄭中基演情侶,最緊要係極速同 chok王林峯拉上關係,電影加緋聞一齊煲,得咗!








有傳林峯拍《男人如衣服》時撻着吳千語,兩人多次被影到拍拖食飯。

Karena




由 model轉型做演員, 18歲吳千語算好命,有老闆黃百鳴睇住,唔使磨三五七年已有女主角做。外表柔弱,以為吳千語鍾意舒舒服服拍愛情片,估唔到佢竟然想做打女:「我冇學過功夫,但好鍾意睇關於殺手同特工嗰類電影,外國打星中,我最愛 Angelina Jolie,香港就梗係甄子丹,佢套《葉問》太深入民心喇,希望將來有機會同佢合作!」 




姓名:吳千語( Karena)
年齡: 18
身高: 168cm
三圍: 33, 23.5, 34 

chok峯多嘢講




拍打戲想搵宇宙最強做對手,拍拖當然要揀個靚仔出手。盛傳林峯拍《男人如衣服》時勁冧吳千語,最近又被影到去大牌檔撐 枱腳,但吳千語死口唔肯認係新 chok嫂:「我o依家冇拖拍,我都想,不過冇時間。阿峯係一個好開朗嘅男仔,如果熟絡咗,佢會好多嘢講、好健談,之前拍戲要去杭州,嗰段時間大家收咗工會一齊食飯,好開心!」
arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()