新紮花旦岑麗香遇上今屆視后胡杏兒,前者初拍劇集已深得網民喜愛,後者一直被網民譏笑叫胡囧,早前更因撐民建聯姐夫又被網民圍插,真係同人唔同命囉!網上圖片

真面目

原始胸器 岑麗香木瓜汁谷木瓜胸

 

由兩大阿姐汪明荃、黃淑儀孭飛的《巴不得媽媽》,劇集播出至今焦點反而落入飾演「香香公主」的岑麗香( Eliza)身上。香香喺劇中肯搏敢露,三點式淋水激凸透 bra,幾乎集集有驚喜,火速成為高登新女神,人氣直迫另一華姐苟芸慧。
首次孭重飛就極速上位的音音,勝在外形甜美討好,就算咬字唔正, 33C的豐滿身材經已迷死網民。上位女神向本刊分享獨門養胸術:「我平日食好多生果,尤其木瓜!」

護胸護膚


D.I.Y. Mask
海帶、蜂蜜、蘆薈
(保濕、滋潤、美白)
Morning Juice
木瓜、 6粒士多啤梨、蜂蜜
(豐胸、燒脂、美白)


人緣好
女人之間通常存有「妒忌」二字,香香(中)貴為新女神,拍《衝 2》期間與同劇的空姐們相處融洽,後面仲有過氣緋聞男友羅仲謙,睇嚟香香絕對冇呢方面問題。網上圖片


杏兒不敵
32.5B的杏兒,面對身材及年紀都勝過自己的後輩,影大半身合照時,自知不如人的杏兒,都係笠番件衫穩陣啲!網上圖片

2010年國際中華小姐冠軍出身、現年 27歲的岑麗香( Eliza),父母為越南華僑,自細在加拿大溫哥華長大的她,參選前已擁有加拿大昆倫理工大學的時裝設計學士、市場管理學士及人力資源學士的文憑,絕對美貌與智慧並重!

集集出位


TVB難得放大尺度,喺《巴不得媽媽》中,以岑麗香多番性感誘惑鏡頭,獲網民盛讚追捧,愈來愈受歡迎。


第 1集 cap圖女王
香香因墮海而搞到濕身透 bra,呢一幕一出旋即成各大討論區 cap圖目標。


第 9集沖涼裸背
第 9集講述香香喺沖涼時暈倒浴室,更被錢嘉樂拍下裸照,背裸一幕搏到盡。


第 11集除 bra胸頂
講述錢嘉樂跌傷手脫骱,岑麗香即時除 bra幫他包紮,鏡頭更特寫她胸頂錢嘉樂手踭。


第 14集噴血濕身
其中一幕香香着上泳衣谷胸誘惑,更用水濕身,一眾網民大呼噴血。

「唔想着白 tee」


曾留學日本的香香,於 11年 9月孖唐詩詠到日本關西拍旅遊特輯,其中一幕浸溫泉,當時亦成宅男們狂 cap圖。

竹昇妹岑麗香廣東話麻麻,但傻氣的「香香公主」一角,憑甜美外形及可愛演繹夠搏唔錫身,以濕身白 tee、浴室裸背以及真空胸壓錢嘉樂等多次香艷出位,受宅男歡迎。香香話:「好開心觀眾鍾意呢個角色,其實開拍初期我都好抗拒要 sexy,唔想 show body,但了解劇情有需要,加上每次都打晒底,好安全,所以都冇嘢。裸背嗰次,其實某啲地方都係後期 PS加工,我唔使太性感,不過白 tee嗰次係因為要連戲先頂硬上,希望下次唔使再着白 tee透 bra咁 sexy啦!」 

天然秘方


擁 33C迫爆上圍,兼夾皮膚滑溜的香香,自言一切屬家族遺傳,身材樣貌皆似媽咪。
「其實我唔覺得自己身材有乜特別,算係勻稱囉,我都好多謝大家咁讚我,我諗係家族遺傳,我媽咪嘅身材好好,自細佢有教我要食得健康,多食水果如火龍果及木瓜就食最多,而我每日都會自製蔬果。我好著重排毒及淨腸,我自己都會自製餐單,可能我嘅秘方有用啩!」淨係食生果咁健康都可以好身材,恨死一班港女呀!

遺傳包包臉


香香話佢成家都屬包包臉一族,佢好努力先可減走包包臉,睇番佢早幾年,除咗塊面有啲 baby fat外,其他都冇乜點變,想話佢整容都難呀!


’09


’10
10年香香選華姐時走唔甩要三點式泳衣上陣,當年 25歲參選的她身形未及現時 fit。

上位華姐幫


近年上位的花旦,以華姐出身的居多,而可能一班華姐鬼妹仔性格,行性感都 easy啲,個格又冇咁港女,較易得網民心,捧為女神。

苟芸慧




09年華姐冠軍、樣子甜美加 34C身材,在《怒火街頭 2》的背心迫爆跑步,引死唔少電車男。 

張慧雯




與岑麗香同屆華姐得季軍,憑 35D巨乳,被錢國偉   中成神獸天使之一,其後更於《 On Call 36小時》成第三女角。 

朱璇




07年代表巴黎參選華姐摘冠,憑一對電眼及 33.5C身材,現於《愛.回家》中亦加重戲分。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()