惠英紅施魔爪 嚇窒男員工

影后惠英紅外表予人感覺雖滿有霸氣,但原來十分貪玩,為了幫拍攝現場工作人員提神,自名「撻火紅」的紅姐會伸出魔爪狂彈眾人乳頭,十分搞鬼!



紅姐自爆在片場向男工作人員施「魔爪」,並笑言想藉此放肆下。

影后惠英紅在新片《結婚那件事》與藝人江若琳(Elanne)、馬來西亞歌手陳慶祥(阿牛)結緣,自名「撻火紅」的紅姐,自爆在片場經常向男工作人員伸出「魔爪」,導演鄭建國亦是「受害者」。

只係想放肆下

紅姐對此笑謂:「因為拍戲時間好長,又熱又多蚊,有時見到啲人跌watt,我就會走埋去彈佢哋嘅乳頭,等佢哋醒神啲。成個廠嘅男人都畀我搞過,我唔係刻意非禮,只係想放肆下,有時太認真咁搞笑反而唔好玩,無乜界線同善良嘅搞笑會開心同醒神啲。」


紅姐大讚Elanne(左)做戲有天分和有實力。

鄭建國透露自己亦是受害者,又大爆紅姐愛猜枚提神。

由於四處「辣火頭」,紅姐笑言曾有工作人員意圖反擊,到最後還是被她嚇至收手:「我會話:『嚟呀!我畀你我畀你(彈乳頭)!』嚇到佢哋即刻唔敢郁。」

Elanne有天分

鄭建國又爆料指紅姐愛在片場與阿牛猜枚提神,紅姐則反指導演偶爾會與阿牛打乒乓球自娛,紅姐力讚阿牛是驚喜製造者:「佢會突然彈句嘢出嚟令到全部人笑到肚痛,好鬼馬!我最鍾意笑佢:『扮怕醜、揩你油』哈哈!」

紅姐又力讚Elanne夠坦白及做戲有實力:「佢影齡雖然唔大,但有天分,起碼會令人覺得她唔係做緊戲,呢樣竅門唔係一般演員可以捉到。」

文:影視組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()