呂晶晶遭監製非禮 

《今日我至講》
呂晶晶突然自爆俾監製非禮,問題係點解今日先至講呢?

呂晶晶昨日在銅鑼灣出席護膚品店活動,原來她與亞視已沒合約兩個多月。提到無綫躁爆導演張永豪被踢爆向女新人劉蔚萱動粗,晶晶表示略有所聞,她坦言拍第一套劇時曾被男監製非禮。
晶晶說:「當時拍海中戲,套劇係女導演,本來好放心,點知個男監製唔使落水都落埋水,之後係咁摸我,其他人都見到,就係咁幫我擋住佢。」她表示當時向公司反映過,但不獲相信,只好啞忍,晶晶說:「當時唔敢同人講,淨係匿埋屋企喊。」但她不願透露是哪套劇跟哪個監製。翻查資料,晶晶拍的第一套劇是《爸爸向前走》,監製是連熾勳。
採訪、攝影:胡比

呂晶晶處女拍劇遭抽水

前亞視藝人呂晶晶昨日以代言人身份出席護膚品牌活動,她直言是次酬勞達六位數,表示感到相當滿意。



呂晶晶初入行時曾遭監製抽水,更委屈到喊。

對於「神獸天使」劉蔚萱遭無綫導演張永豪「施虐」一事,同是亞視出身的呂晶晶稱不認識張永豪,不過她卻大爆初入行排演第一套劇集時,曾慘遭該劇監製毛手毛腳,她謂:「當時有場落水戲,本來以為係女導演好放心,點知男監製無喇喇落水,仲順道抽我水,連PA都見到,我驚到唔識處理,又唔敢講,返到屋企先喊。」她謂事後有跟公司反映,惟公司不相信,故事情不了了之,該名監製亦不見蹤影。

呂晶晶:監製抽我水!

前亞視藝人呂晶晶昨日出席活動,自爆初入行時曾遭監製毛手毛腳:「當時有場落水戲,以為得女導演好放心,點知監製無啦啦落水抽我水,我驚到唔敢講,返到屋企先喊,事後同公司反映,但公司唔信,所以就算數,之後我都冇見過呢個監製,聽聞佢已經冇做呢一行。」

呂晶晶自爆入行時的不快經歷,當時有冤無路訴!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()