百多呎的酒窖,收藏千四支從世界各地搜購的佳釀。為方便搜尋,每個櫃幾乎加上白色牌,以原產地分類。另外酒窖的溫度要保持 13度,因此冷氣長期開着。「支酒攞出嚟後,攤到 19度。入口最 perfect。」

星悅居

藏寶屋 陳細潔

2012年09月14日 ~~ 第894期 忽然1周

呷一口優質紅酒,觀賞古舊藝術品,踏 着百年歷史的波斯地氈,令人如癡如醉。雪肌蘭國際集團副主席陳細潔,從來認為生活就是享受。她位於梅道 May Tower,面積二千八百多呎,樓高三層的複式閨房中,特意打造一個私人酒窖,珍藏過千支美酒。家中為數不少的古董收藏,更價值不菲,絕對是一間藏寶屋。

互動片段

陳細潔藏寶屋



踏進大宅,長走廊兩旁擺放名畫、古董,屋內散發古典味道。陳細潔閒時周遊列國搜羅心頭好,家中收藏不少寶物。講到至愛,當然離不開升值潛力高的紅酒及地氈,她說:「兩樣都算保值,不過我係飲家,唔鍾意賣酒,就算價錢幾高,都係自己飲,飲到靚酒就開心!而古董地氈,如果保養得宜,回報率都好高,但我暫時未捨得賣 啲心頭好俾人。」


眾多美酒之中, 1988年 Domanie de la Romanee-Conti(左)與 1983年的 Chau Lafteur,最令陳細潔神魂顛倒。前者是產自布根地的世界酒王,後者來自法國。好適合女性飲用。


門後放有鮮紅色紙帽,是誤打誤撞的風水擺設。「有次去完 party,就順手放頂帽 喺度,點知之後風水師傅睇到,話個位係要有紅色嘢擋一擋最好。」


打開大門,經過二十呎長的走廊才正式入屋,走廊兩旁擺放古董、名畫,恍如置身博物館。


擺放在走廊的古董女神擺設,由友人送贈,陳細潔貪其散發女性韻味。

千支珍藏


品酒並非男士專利,陳細潔出名愛酒。為了隨時品嚐美酒,她索性將套房改建成恆溫紅酒窖,確保紅酒保持優質狀態。「之前搬屋最大原因係想有個酒窖,酒櫃始終唔方便,想拎後面 嘅酒,又要郁到前排 啲酒。其實酒係唔應該成日郁,要有睡眠先會長壽。」百多呎的酒窖,收藏千四支從世界各地搜購的佳釀,更根據原產地分門別類排列。「木牌主要方便自己,記住咩酒放邊,就算日子耐、酒多咗,都唔驚搵唔到。」
珍藏當中,有不斷升價的世界酒王—— 1988年 Domanie de la Romanee-Conti,由 6年前 4萬蚊一支升到近年 8萬。而 1983年法國 Chau Lafteur,亦是她一生最愛。「呢支酒我未曾放低過,一心情差,就即刻要開一支安慰自己,咁就開心番。佢花香濃郁、易入口,好適宜女性飲,飲飲下就好想作詩。」美酒可紓緩壓力,而家中古董亦為她帶來視覺享受。


客廳另一邊是由套房改建而成的電視廳,旁邊設有小型酒吧,方便與三五知己嗒番兩杯。


陳細潔也收藏不少干邑,放在酒吧櫃上突顯氣勢,當中更有她親自調製的干邑,要存放十年才可品嚐。


電視廳和酒吧中間以拱形牆分界,牆身則以人手繪畫圖案,獨一無二。「我專登搵人畫上去,有不規則 嘅感覺。」


陳細潔屬多個酒莊會員,當中包括法國波爾多會( Commanderie de Bordeaux)。「如果佢 哋舉辦 dinner,就要帶住佢個牌去,代表自己係會員先有資格食飯。」


平面圖

百萬地氈


鍾情古董的陳細潔,珍品放滿家中不同角落,價值不菲,當中包括譽滿全球的波斯地氈。自從她多年前於拍賣會中投得第一幅珍藏地氈,從此上癮,至今儲下十多張。「波斯地氈每張都係人手織、手工精緻,張張都係獨一無二。你會睇到歷史,知道織 嗰陣嘅環境係點。最靚 嘅多數來自伊朗, Isfahan地區出品最可靠,絲質就更加矜貴。」地氈圖案獨特、色彩艷麗,除了夠矜貴,也為家居帶來新鮮感,難怪陳細潔每隔幾個月就轉款。「客廳 嗰張係澳洲搵返 嚟,好難得搵到咁 fit個廳。我屋企唔可以無地氈,唔係 啲聲就會好硬、好嘈。地氈又可以將間屋 嘅 design帶出 嚟,得閒轉下款,好似轉咗少少裝修,又 warm又有新鮮感。」
大廳瑰麗堂皇,酒窖酒香撲鼻,不過最私密的睡房才是真正令陳細潔留戀的地方。「人最多時間係睡眠狀態,睡房嘅要求唔可以小,不過唔係咁方便俾大家參觀喇!」


客廳沿用舊居的英式梳化,背後襯以百多年歷史的清朝古木雕花屏風,古典味濃。「屏風係拍賣競投 嘅古董,起初溶溶爛爛,要翻新先用得。」


三層高的複式香閨,以兩條樓梯連接,一層飯廳、一層客廳加酒窖,一層睡房,認真誇張。

客廳旁邊設有近百呎偏廳,偏廳上同樣鋪上波斯地氈,記者望向飯廳,感覺開揚舒服。陳細潔家中更收藏十多幅的波斯地氈(小圖),花費過百萬。「地氈令間屋好 warm,得閒轉下款,好似轉咗少少裝修,有新鮮感。」






陳細潔對中國畫家情有獨鍾,由客廳上三樓睡房的樓梯位置,掛滿多幅名畫家胡永凱的作品。「我覺得中國畫家好有深度、畫功細緻,水準好高。」


這批胡永凱作品中,大部分都是以女性做主題,其中一幅更是裸女像。「佢筆下嘅女性好優雅!」


飯廳設有八人餐 枱,方便招呼朋友開酒會。旁邊設有長形魚池,為家居添生氣。「之前間屋都有魚池,見佢 哋游來游去好開心。」


池內的八條金魚,每月都有專人上門打理,為金魚做身體檢查。這個金魚池屬招財風水陣,難怪她咁緊張。


收藏多年的古董電話,陳細潔竟然一直沿用至今。「屋企每樣傢俬都係自己周圍搵,呢個電話好多年前喺中環買嘅,到依家都仲用得。」


屋苑維修外牆期間,多戶被賊人爬棚架入屋爆竊。陳細潔因此加裝防盜及閉路電視。「有時唔喺屋企都可以用手機睇下,安心 啲!」

撰文:蔡靜雯
攝影:袁家樂、陳兆基
協力:李梓軒
錄像:湯文峯
插圖: Nik

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()