句句金

句句金

2012年09月14日 ~~ 第894期 忽然1周

𡃁模鍾蕙芝日前出席電影首映,自爆男友曾暗地裏出軌:
男人出軌好似生癌症一樣,早啲 check就早啲發現。
你都好悲觀喎,應該受騙過好多次。




•黃婉曼以 4吋事業線主持活動,佢坦言服裝由大會提供,
睇老細需要啦,我都係打份工。
有道理!咁佢愈變愈尖嘅下巴,唔知應邊個老細要求呢?




•成日賣弄性感嘅黃榕近日頻頻上內地夜場捽碟,所遇嘅粉絲又熱情又主動,
我試過俾人摸 pat、狼吻、揸胸揸到痛,邀陪瞓。老細喺佢老婆面前話要包養我。
明明係投訴,但點解聽落好似如數家珍咁嘅?點都好,都係嗰句「小心駛得萬年船」,好好保護自己吧。




•周星馳捲入官非,同時被揭一腳踏兩船,與于文鳳、莫文蔚拍拖。好友田雞就鬼馬說:
我識周生好耐,但我都唔知佢幾時有正式嘅女朋友。
有正式自然有「非正式」,分分鐘仲有「非專業」、「非官方」,甚至「英屬」、「國產」女朋友㖭。田雞呢句真係可圈可點!




•劉愷威早前曾表示會盡快同女友楊冪結婚,點知日前佢竟然否認,
次次都係咁問我,所以只係開吓玩笑。
開玩笑嘅作用係令人開懷大笑,呢一刻大家有冇笑?冇吖嘛。講完。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()