手機: iPhone
玩遊戲年資:一星期
遊戲玩法:在限定時間內,盡快將紅色方形條推向左,藍色方形條推向右。

小特搜

搜電玩

2012年09月14日 ~~ 第894期 忽然1周

有人話打機玩物喪志,不過對於一班拍劇開工時間長,但好多時呆等多過埋位嘅藝人嚟講,打機絕對係一個打發時間嘅最好消遣。不過估唔到鏡頭前 chok慣嘅上位小生同花旦,原來最愛玩唔使用腦嘅低智能遊戲。又係嘅,開工已經用咁多腦筋, hea嗰陣就梗係輕鬆下啦!

苟芸慧  Expert Finger


「係契細佬介紹我玩嘅,呢款遊戲講速度,可以訓練反應,最啱我坐的士時玩。我亦都好鍾意玩《俄羅斯方塊》呢啲鍛煉反應同邏輯嘅遊戲。」





樂瞳  Fruit ninja


「朋友介紹我玩,都好易玩。之前玩過開舖賣衫啲遊戲,但唔打理一日,啲客就走晒,呢款就唔使追級數。」


手機: Samsung
玩遊戲年資: 2年
遊戲玩法:在限定時間內切水果,若然唔小心切中炸彈,就會 game over。



麥長青  Bubble Bust


遊戲工具: iPad
玩遊戲年資: 1年
遊戲玩法:將控制球上嘅顏色波波,射向上空嘅同色波波,直至全版波波消失即可過關。

「我玩開啲低能遊戲,最啱等埋位嗰時玩,唔使諗。」

黎諾懿 馬兒快跑


手機: Samsung
玩遊戲年資:半個月
遊戲玩法:訓練馬仔同幫佢哋配種,參加跑馬比賽。

「有日我見呢款遊戲係排行榜第一,咪下載嚟玩。最啱冇嘢做嗰時消磨時間,我最鍾意唔使餵啲馬食嘢,只要得閒訓練佢去跑就會升級。好過啲農場遊戲,一唔玩,農作物就會枯萎。」

陳展鵬  VIP Poker


手機: iPhone
玩遊戲年資: 1年
遊戲玩法: 21點

「朋友幫我下載落嚟,呢款遊戲易玩唔使諗,喺空檔或者食完飯時間最啱玩囉。其實以前都有同同事玩開槍戰遊戲,不過依家太忙,索性刪除咗佢。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()