我得閒就出街,見到我記得 say hi!(設計對白)

忽然去片

發哥呀!

2012年09月14日 ~~ 第894期 忽然1周

發哥有幾 nice有幾受歡迎,大家聽就聽得多,但事實係點呢?真係要親眼見先清楚囉!今期睇片見發哥着得好 casual,喺街上面邊行邊接受訪問,仲可以分神同街坊阿姐打招呼,而揸起名車亦有型有款,真正巨星風範。發哥,我愛你呀!

《忽周》睇真啲正片唔好 miss!




阿姐勁 buy


Mark哥再現

整月餅好似唔難喎!


為食嘅媽咪姐,又 𥄫到今期有條教整月餅嘅正片!芋蓉加上黑松露醬做餡,真係未食都知味濃香,仲感覺矜貴。見導師三兩下手勢就搓好餅皮,包埋芋蓉餡,用月餅模壓成形,好似好易又好玩喎!就算自己唔整,睇吓都 happy。





滕麗名上岸的笑容


媽咪姐可以話係睇住滕麗名喺情路上,一跌再跌!但唔緊要,希望在明天嘛。依家睇片見佢孖住圈外未婚夫去新西蘭滑雪,預支蜜月,笑容甜到漏出嚟,真係好戥佢高興。其實女明星同我哋一樣,就算俾個視后你做又點吖,最想嘅,始終係有人愛啫。





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()