嘉欣一邊走,鍾媽媽就一邊叫女兒。不過為保護媽媽不被影相,嘉欣全程扮聽唔到,局做不孝女。

媽咪姐

鍾嘉欣有跟得阿媽

2012年09月14日 ~~ 第894期 忽然1周

乖乖女鍾嘉欣一向好慳家,慳埋慳埋俾晒屋企人。去年底,以 6位數字買咗個名牌手袋俾阿媽做聖誕禮物,今年中再被《忽周》發現,以一千五百萬港幣喺溫哥華買咗間獨立屋俾屋企人住。

努力搵錢養家之餘,鍾嘉欣仲經常帶媽咪出席活動。周日( 9日),佢到屯門出席「健康第壹大獎 2012」頒獎典禮,媽咪姐就見到鍾媽媽陪住愛女到場。當日嘉欣忙住做訪問,鍾媽媽一直獨自留守後台。直至完場,佢先有機會同愛女傾偈。不過一見記者影相,嘉欣竟然唔認阿媽,搞到場面都幾尷尬。其實嘉欣都係擔心阿媽曝光啫,用心良苦呀。




喺後台,鍾媽媽幫愛女拎住個袋,一個女人拎住 3個袋都咪話唔辛苦。


鍾嘉欣同媽媽感情要好,早前佢仲喺微博大晒媽媽準備嘅住家飯。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()