梁思浩向來唔怕死乜都講,昨日他接受now觀星台《娛樂審死官》訪問時,就大談當年被周星馳虐待的情況,他爆指二人於1988因合作電視劇《大都會》而成為朋友,至1994年就合拍電影《國產凌凌漆》。思浩說:「去到現場,我見到周星馳,我以為和他是好朋友,便脫口叫了星仔,點知他完全無理我,劇組人員同我講唔好咁樣叫他,要叫他導演。於是我就走到星爺跟前問『導演,你要我怎拍這場槍斃戲?』周星馳好大聲答『喊呀!』我第一個Shot已經喊到聲嘶力竭,拍完後問『導演,得唔得呀?』佢答:『唔得呀,我要你死老竇呀,死兩次嗰隻呀!』那次思浩喊足十七次全部真眼淚,由朝早十點喊到凌晨五點,點知拍完之後李力持走過來同我講,除了第一take之外,之後其實都無Roll機,那刻才知畀人玩。

梁思浩昨日接受now觀星台《娛樂審死官》訪問時,就爆指多年前畀周星馳虐待玩謝的情況。

梁思浩疑因叫周星馳做星仔,而畀人玩,喪喊十幾個鐘。

 

 

就這個喊到謝晒的不足一分鐘的場口,梁思浩指當他拍完後,李力持才走過來跟我說,除了第一take之外,之後其實都無Roll機,那刻才知畀人玩。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()