博出位

反國民教育明哥撐到底

2012年09月07日 ~~ 第893期 忽然1周

一股反洗腦力量瀰漫全港,民間反對國民教育科大聯盟日前向特首梁振英發最後通牒,要求撤回國民教育科。全港教師、學生、家長及市民聚集政府總部聲援絕食人士,發出良知的吶喊。
肯挺身而出的藝人,也被封為良知藝人,至今鬧得最大聲可算是黃耀明,他除了現身支持絕食學生外,喺微博亦撐到底。就連未有小朋友的欣宜、小儀同田蕊妮,都喺開學日(9月 3日)齊齊穿上黑衣,加入反洗腦行動。

黃耀明行動支持




黃耀明同劉以達上周六(9月 1日)重組達明一派,出席公民教育開學禮活動。明哥以歌聲表示支持,更多次勉勵學生要齊心堅守信念。其後他更在微博大膽留言,甚至大罵梁振英班子冥頑不靈。

鬧爆特首





黃家強幫仔轉校


黃家強帶埋日籍太太同大仔去現場支持學生,仲話如果政府硬推國民教育,佢惟有安排囝囝讀國際學校。原來家強唔止支持 Rock n Roll,對社會民生一樣關注。





黃貫中反絕食


阿 Paul雖然都支持反國民教育,但佢就反對學生以絕食去爭取。理由係學生家長睇到孩子自殘身體會心痛,呢位準爸爸果然夠細心。





黑衣人出動
欣宜助手夠齊心


為響應反國民教育,民間反對國民教育科大聯盟喺網上呼籲市民,喺開學日(9月 3日)穿上黑衫表示對政府不滿。欣宜唔止自己支持,仲拉埋助手一齊 着黑衫,真係齊心。





田蕊妮黑上加黑


穿黑衫支持的田蕊妮,外面再加一件黑色牛仔褸,其實呢日都有成三十幾度高溫,佢會唔會支持到出熱痱呢?





小儀以黑爭取白


唔好睇小儀人仔細細,查實佢內心滿腔熱誠,開學日除咗同心愛狗狗以黑衫打扮示人,仲留言要以黑爭取白。







arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()