今晚有你,我仲唔甩身?(設計對白)
家姐,你唔係擺我上枱吓嘛?(設計對白)

媽咪姐

超蓮搵細佬笨

2012年09月07日 ~~ 第893期 忽然1周

上禮拜五( 31日),賭王三房何超蓮孖住細佬何猷啟去「 VALENTINO 50周年」活動。做訪問 嗰陣,超蓮點都話要等埋細佬,一聽記者提到猷啟同新女友短敍,以為甩身 嘅佢,即時笑唔停咁話︰「好開心呀!」


(記者問:之前係咪同新女友喺酒店短敍呀?)係,短敍!哎呀……(真實對白)
我唔知呀,你自己答啦!你幫我擋箭吖嘛!(真實對白)

猷啟懵盛盛認 咗同女友酒店短敍,之後望住家姐求救,超蓮先停笑代答:「爹哋見個個(猷啟女友)都讚 very good!我 哋有食過飯,但唔係見家長咁老土。媽咪冇意見,只要佢鍾意就得。」輪到超蓮被問同吳克 羣緋聞,猷啟即時交個波俾家姐,仲搶住講︰「到你喇!」鬼咁搞笑! 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()