樊少皇跟一班明星足球隊踢波,坦言第一次上球場嘅佢,更興奮到影相上載微博。

媽咪姐

樊少皇全方位洗底

2012年09月07日 ~~ 第893期 忽然1周

自從樊少皇被踢爆與賈曉晨( JJ)拍拖,佢嘅情史陸續被起底。被揭有妻有兒唔在講,內地仲另外收埋兩個女友,但 JJ依然相信佢冇講大話,痴心一片。

女友死心塌地,搞到樊少皇受盡千夫所指,形象掃地。為挽聲譽,上周佢同無綫娛樂新聞台做訪問,其間仲向 JJ發表愛的宣言:「我 嘅愛係堅定 嘅,我 哋會繼續走落去。」
示完愛,上周六( 1日)香港明星足球隊北上打慈善賽,唔係隊員嘅樊少皇竟然有份出賽。有二五透露:「志偉哥知少皇喺青島拍緊戲,咪叫佢嚟觀賽。點知佢嚟到突然要求落場踢波,志偉咪俾佢踢囉。」聽講少皇有腳傷在身,本身亦唔識踢波,今次為慈善主動落場獻出處男踢,真係搏老命喎!




Baby,你踢波都零舍型過人。(設計對白)


在香港明星足球隊陣容名單上,樊少皇本身冇份,連後備資格都冇。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()