一反常態
本周二( 4日),黎明到尖沙嘴出席「公益金便服日」活動。以往他現身公開場合,定必口水多多,大講金句,當日他卻沉默寡言,全程不在狀態。

大封面

辭去聯名公司董事 爆黎明樂基兒婚姻告急

2012年09月07日 ~~ 第893期 忽然1周

05年鬼妹仔樂基兒撻 着木獨黎明愛火,拍拖三年,兩人 08年終在美國秘婚。熱戀期兩人秤不離砣,但年齡相差 14年難免有代溝,近年聚少離多濃情轉淡,加上生仔冇下文,一年前二人開始傳出婚姻危危乎,本刊更獨家影到樂基兒執拾細軟搬離上水愛巢。
當時黎明火速拖實老婆闢謠,但上月初,有讀者言之鑿鑿向傳媒爆料,指二人已簽字離婚,樂基兒更獨自返美國娘家治情傷。
本刊收到可靠消息,樂基兒今年三月秘密為其芝娃娃愛犬 Tiger,辦理申請移民美國手續,同時更發現黎明在上月中突然辭去夫妻聯名公司董事一職。種種跡象顯示,黎、樂婚姻再次告急。

一向率性的樂基兒,自嫁作黎家婦後,逐步淡出 model界,閒時只在藝術中心進修美術學位, 09年更索性義務幫老公旗下藝人 Janice Man做形象指導。可是,一直低調做黎明老婆的樂基兒,近半年卻一反常態,頻頻單拖亮相大小活動。今年七月,她更突然 着上透視露股罅 one piece裙回歸 ball場,一反榮升「天王嫂」後的守身作風。
直至近日,有讀者向傳媒爆料,指黎、樂已於七月初簽字離婚,而樂基兒更於六月中獨自返美國娘家。對此黎、樂二人均未作出回應,而黎明經理人陳善之當時卻答得曖昧:「經理人公司從來唔講藝人私事,亦唔會回應!」黎、樂婚變傳聞不脛而走。


拒做訪問
影完大合照,黎明隨即返回後台,攬住助手子泉傾了幾句,便極速離開現場,連訪問都唔做。


愕然回應
周一( 3日),樂基兒到銅鑼灣出席新店開幕。本刊記者問她有關黎明辭去兩人合股的「 Pro-Science Limited」董事一職,樂基兒表現得相當愕然:「咁犀利,你哋咁都 check到?」更要求記者不要刊出她公司的名字。
咁你哋都 check到?(真實對白)


助手阻擋
本刊記者再問樂基兒與黎明的夫妻關係是否無變,她竟然答唔出,只尷尬笑了四聲。其身邊助手隨即阻止記者發問,並表示:「呢個係佢哋嘅私人事。」


通風報訊
其他傳媒訪問樂基兒期間,該名助手緊張地掩面打電話,似向黎明通風報訊。

開公司為老婆


其實自去年 10月,黎明樂基兒已傳出婚變,當時本刊拍到樂基兒執拾細軟離開上水愛巢。對於搬屋一事,敢作敢言的她說:「搬屋? May be!」即時令分居傳聞升溫。不過對老婆千依百順的黎明,當時為番樂基兒,秘密自組昕倩有限公司,以支持老婆創業。據知情者透露:「 Gaile(樂基兒)同 Leon結婚之後,曾經講過想同朋友合夥學做生意。 Leon亦知道 Gaile一直 嘅心願係開個人畫展同埋賣自己咁多年 嘅作品,咁 啱 嗰段時間傳佢 哋感情有問題, Leon為 咗番老婆,舊年就同 Gaile聯名開 咗間公司(昕倩有限公司),主理賣畫業務。」
可是,本刊近日發現,黎明在今年七月,突然辭去這間夫妻聯名公司的董事一職,只留下股東名銜。對於正在與樂基兒傳出婚變的他,此舉動確實耐人尋味。

黎明放棄話事權




據公司註冊處的資料顯示,黎明在 7月 3日辭去他與樂基兒聯名的「昕倩有限公司」董事一職,只餘下一成公司股份。

去年 5月,黎明與樂基兒成立「昕倩有限公司」( Pro-Science Limited),但本刊發現兩個月前黎明突然辭去公司董事一職,只保留百分之十股權。有業界人士向本刊透露:「股東係幕後出資者,基本上唔會理間公司點營運,而公司董事就可以決策同管理公司運作。董事要辭職,可能佢同其他董事意見不合,或唔想再『孭上身』咪走囉!就算個董事持有大部分股份,但辭咗職就冇得再管間公司。」即係話,「昕倩有限公司」將由樂基兒全權管理,黎明就算仍保留股權,亦不可以過問公司的運作。




記者日前曾到該公司訪問,在大廈「水牌」中,並沒有標明昕倩有限公司,而該公司的登記地址,則正是黎明旗下的百仕活和東亞唱片製作有限公司。

返上水家


周一活動後,樂基兒到其代言的「 Philip Wain」做纖體療程。她深知當日有多間傳媒追訪,為免揣測,選擇坐七人車返回上水愛巢。但其實本刊在其上水寓所連日守候,從未見過她在該處出入。





申請愛犬移民美國


直飛台灣
上周一( 27日),樂基兒到台灣出席代言活動。據知,早於 6月她已在美國娘家散心,根本一直冇返港,就連 8月 22日其 32歲生日亦在美國度過。《台灣蘋果日報》圖片

同一時間,本刊亦收到消息,樂基兒早於今年三月,忽然為自己的芝娃娃愛犬 Tiger辦理移民美國手續,似打算連人帶狗長駐美國。知情人透露:「 Leon同 Gaile結婚之後,最初未有 plan生 BB, Leon怕老婆悶,所以送 咗隻芝娃娃狗仔俾佢。 Gaile改佢個名叫 Tiger,之後 Leon再送多隻狗女 Phantom俾老婆,湊成一個好字。」樂基兒曾經公開講過狗仔 Tiger代表自己,狗女 Phantom代表 Leon,據知今次樂基兒只為 Tiger申請移民美國,獨留狗女 Phantom在香港給黎明照顧,甚有「分家」意味。

為生仔多次爭拗


近年樂基兒多次傳出有 BB,今年初更傳小產。據知 Leon為生 BB一事曾與樂爭拗過,夫妻關係備受考驗。「其實 Gaile同 Leon一直恨有 BB,不過次次中空寶, Leon好唔開心,言語間有話過 Gaile成日夜蒲貪玩,兩公婆為 咗呢件事鬧 咗幾次交。事後雖然 Leon有番 Gaile,反而係 Gaile去諗佢哋仲係咪適合喺埋一齊。」據知在三個月前,黎明在外地工作期間,有人目睹樂基兒孖實一班 model姊妹,到中環蘭桂坊夜店「 Play」玩至凌晨三、四點。當時她似乎心情受困擾,需要友人開解。

承認申請愛犬赴美


溫馨不再
去年底,有傳樂基兒大肚,並赴美待產。本刊獨家拍得黎明赴美探身形肥腫不小的老婆。二人更在街頭溫馨擁抱,但此後卻傳出二人婚變消息。

周二( 4日),記者走訪樂基兒位於美國三藩市娘家,對於記者連番追問,樂母終親證樂基兒為愛犬辦理移民手續,但對於二人婚變一事,卻三緘其口。「我 哋 喺今年新年買新屋 嗰陣, Gaile係幫隻狗搞過 嚟美國手續。(知唔知點解 Gaile要咁做?)佢好錫呢隻狗,想佢多 啲陪自己,不過我自己就唔鍾意狗。( Gaile係咪 嚟緊長駐美國?)唔清楚,佢都要周圍飛做 嘢。(你幾耐冇見女婿?)新年到依家,都好耐冇見女婿啦!(你知唔知 Leon最近辭 咗佢同 Galie夫妻聯名公司 嘅董事?)唔知,佢 哋 嘅 嘢我唔知……差唔多啦,唔該晒你 哋。」此時記者再追問有傳樂基兒黎明離婚一事,樂母聞言後,只揮揮手不作回應,隨即返回家中。

拆散愛犬


《蘋果日報》圖片

07年,黎明送了雄性芝娃娃 Tiger(左)給樂基兒,她一直視如己出,悉心照顧。今年 3月,她為愛犬申請到美國居留。至於黎明於 09年送給她的芝娃娃狗女 Phantom(右)則一直由黎明照顧。

美國直擊


樂母:好耐冇見女婿!

周二( 4日),樂基兒母親在美國三藩市接受本刊記者訪問。她親證樂基兒早前為愛犬辦手續到美國居留,並表示:「好耐冇見女婿,佢對我哋好好嘅,我都希望佢哋開心。」雖然黎明與岳母關係頗疏離,但樂母仍對他有讚冇彈。

樂也融融




周二( 4日),樂基兒後父(左起)、母親、大妹、二妹及親戚到新屋附近的酒樓飲茶,眾人有講有笑。之後,眾人一齊返回新屋,至深夜仍未離開。

黎明送大屋




去年三月,黎明以四千萬港幣在美國三藩市 Ruby Hill買下豪宅給樂基兒一家居住,大屋連花園和車房約有一萬二千呎。近日又傳他送遊艇和名車老婆,箍煲果然招數多多。

狗狗移民要驗身


今年初,樂基兒秘密搵香港的寵物移民公司為愛犬 Tiger入紙申請到美國。

據知狗主若想帶寵物移民,要預先在一個半月前,帶同狗牌及有效的瘋狗症疫苗卡到移民公司辦理手續。狗隻出發前一至兩星期,狗主亦要帶牠到獸醫處做健康檢查,申領一份健康證明書證明適合登機,然後再到漁護署加簽批註。

抵達美國後,狗主要向海關申報及呈上有關狗隻的健康證明,才可入境。相對其他國家,寵物入境美國手續較簡單,到埗後亦不需要隔離。

樂:咁你 哋都 check到?


據知樂基兒在六月開始,一直留在美國娘家,直至近日因要出席早前簽落的台灣和香港代言活動,才公開亮相。周一( 3日)她在銅鑼灣出席活動時,其身邊助手一見本刊記者訪問,十足如臨大敵,多次出口阻撓。

記者:記樂基兒:樂
記:係咪申請 咗 Tiger去美國?
樂:佢仲 喺香港。
記:我 哋知道 Leon最近辭 咗 Pro-Science(昕倩有限公司)董事一職,點解要咁做?
樂:咁犀利!咁你 哋都 check到?
記:之前有報道指你同 Leon搞離婚?
樂(露出尷尬笑容):我 哋離婚 嘅話,你 哋都查到啦!
記:咁你 哋夫妻關係係咪冇變?
樂(反應甚大地乾笑四聲):哈哈哈哈!
此時樂身邊的男助手,緊張地上前阻撓,表示「私人問題唔會回應」。
記: 嚟緊你會唔會返美國?
樂:唔會, 嚟緊會 喺香港,因為有好多 嘢做!
雖然樂基兒表明短時間內不會離開香港,但本刊收到消息,她日內會飛返美國,直至本月 20號,才會再返香港出席活動。至於黎明,周二( 4日)出席活動時,全程表現沉默。當影完大合照到記者訪問時,他即返入後台,並且急急腳離開,不肯接受記者訪問。據知,黎明有見樂基兒難得留港幾天,即趁機出招箍煲。樂基兒會否回心轉意,就要睇睇黎天王牙力。


撇女夜蒲
近月黎樂兩公婆鮮有出外晚膳,反而今年 6月,黎明撇低樂基兒,與關之琳、鍾鎮濤兩公婆到銅鑼灣食飯嘆紅酒,食足 3小時。


忽然性感
近半年,樂基兒頻頻出席活動,今年 7月,她忽然着上 see through裙及露股罅,一改以往黎明嫂的保守作風。《蘋果日報》圖片

最後一露




去年 12月黎明開演唱會,當時樂基兒已傳出懷有身孕,不過一直避席冇露面。直至尾場,她才在後台現身,與黎明、許晉亨夫婦齊齊影合照,而此次亦是兩夫妻最後一次孖住露面。

三傳大肚離婚


08年,黎明、樂基兒在美國低調結婚後,夫妻關係一直是傳媒的焦點。結婚 4年,離婚及大肚傳聞竟同樣傳了三次之多。夫妻關係長期處於不穩定狀態。

傳大肚


09年 9月黎明與樂基兒被踢爆已在美國註冊。女方出席活動時肚凸凸,惹來大肚疑雲,她卻表示:「條裙好窄,可能今日食多咗嘢。」
10年 7月有傳樂基兒瞞住老公停服避孕藥成功懷孕,她還穿起鬆身裙及平底人字拖肚凸凸行街。事後她出席活動時出口術說迷上滑浪,澄清自己冇大肚。
11年 12月有指在美國度假的樂基兒脹爆有孕,但黎明在活動中卻說:「新年唔講大話,樂基兒未懷孕。」


《 FACE》圖片



傳離婚




10年 7月有傳樂基兒與黎明因生 BB問題爭拗不休而鬧離婚。當時樂基兒笑住答:「雜誌寫咩都冇所謂,如果我同黎明要離婚我會答,但呢個唔係事實,我哋一向感情都 OK。」

11年 9月有傳樂基兒以老闆娘身份空降「 Amusic」公司擔任創意總監,與黎明因意見不合鬧翻。不過黎明隨即發聲明,否認離婚一事。

11年 11月盛傳章子怡介入二人婚姻,同時樂基兒亦被拍到執拾行李離開上水愛巢,令二人離婚傳聞急速升溫。

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()