鍾鎮濤:世界末日娶范姜

鍾鎮濤(阿B)今年暑期過得特別充實,國語專輯登上中台流行榜之冠,女兒鍾懿功勞不少,將阿B年齡拉回「80後」。問到與女友范姜婚期時,阿B揚言待世界末日後會做「老襯」。



鍾鎮濤承認現時很少人買唱片,故沒有銷量壓力。

阿B相隔八年再推出國語專輯,整個暑假他身在台灣為新碟宣傳,歌曲《爸爸的話》和《你是個男人》更先後登上音樂流行榜的冠軍,成績理想。阿B笑謂:「知道好多唔同地方都攞到冠軍,自己都好奇怪,因為自己個名同新一輩好似林宥嘉、田馥甄(Hebe)嘅偶像歌手一齊出現喺流行榜。」

廿四孝老竇的阿B將功勞歸於愛女鍾懿,他笑謂:「好彩我同鍾懿合唱,我哋兩個年齡拉勻中位數係30歲,所以我、林宥嘉同Hebe都變成同輩歌手。」他自爆被鍾懿投訴新碟為何沒有她的照片,為滿足愛女要求,新版本將有鍾懿的閃卡附送。


范姜與鍾鎮濤拍拖多年感情穩定,儼如老夫老妻。(資料圖片)

鍾懿(左)與鍾幗經常上台獻唱,遺傳父親的表演欲。

工作不斷的鍾鎮濤坦言沒時間想結婚。

工作密麻麻

鍾懿討人歡心,早前有上海富豪施建祥收她做契女大搞百萬上契宴,而該富豪與黎明(Leon)私交甚篤,故促成阿B與Leon合作。阿B謂:「有次我哋三個食飯傾偈,我冇諗新碟要香港推出,契爺提議既然Leon有唱片公司,不如就交畀Leon做啦。」

現時阿B工作排得滿滿,問明年能否實踐與范姜結婚?他笑言:「睇吓今年係咪世界末日先,冇事先至計劃未遲,我一路儲緊錢,要買粒大石頭(鑽石)同女友求婚。買石頭好,起碼世界末日時佢都可以戴住。」

不擔心銷量

阿B又稱不擔心唱片銷量:「以前年代就擔心賣得唔好,依家因為都冇人會賣得好,冇壓力即係做乜都贏。」新碟製作花200多萬,阿B沒想過靠賣碟賺錢,但承認多了中台兩地的商演機會。

文:音樂組

攝:李柏儒

場地:HABITU Ristorante the Garden

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()