羅仲謙瞓住賀 楊怡牛一

藝人楊怡昨天(30日)33歲正日生日,緋聞男友羅仲謙趕劇後再出席活動,未有為她慶生。談到楊怡想收戒指,謙仔笑言平時行街見到都會買,不用等生日。



楊怡昨日生日,羅仲謙記到實,證明他緊記緋聞女友的重要日子。

羅仲謙與楊怡事業如日方中,兩位大忙人就算拍拖後的生日都在工作中各自度過。昨日謙仔出席公開活動時,記者問他知否昨日(30日)是甚麼日子?他極速回答:「楊怡生日。」記者表示只是想提醒他昨日是農曆七月十四鬼節,謙仔登時一臉尷尬!

允請壽星女食飯

問到如何為楊怡慶祝?謙仔說:「冇,請佢食餐飯囉,都有短訊同佢講生日快樂,但大家開緊工都要夾吓時間先。(燭光晚餐?)唔係,我鍾意熱鬧,但最終由壽星女話事。(親自下廚?)好主意,但我好少(下廚)。」至於會送上甚麼禮物?他說:「唔使。(佢想收戒指。)睇新聞佢唔係咁講喎。(會送乜?)行街睇到適合嘅唔使等生日,禮貌上買份禮物都係好事。」


放大圖片

謙仔三日瞓得五小時,昨日仍趕住出席活動。

神秘出街個半鐘

本周二(28日)是謙仔的28歲生日,他透露拍攝《衝上雲霄2》度過,他說:「呢三日瞓得五小時,生日喺機場拍外景同大班同事過。(補祝?)有假期都瞓覺啦,我唔鍾意人哋同我慶祝。(楊怡唔係咁諗呢。)如果佢請我食飯我食o架!」完成活動後謙仔果真回家,未幾他又再坐車出動,但個半小時後徒步返家,相信大覺瞓休息。


陳法拉與吳卓羲、吳鎮宇昨日凌晨在機場拍劇。

放大圖片

而昨日凌晨謙仔與陳法拉、吳鎮宇、吳卓羲(Ron)等在機場為《衝2》開工,生日沒有慶祝,但收到楊怡祝賀生日快樂,他說:「雖然未收到佢送嘅禮物,但會問佢攞番。(birthday kiss?)唔會啦!」另外,有指Ron在劇中未能集中令吳鎮宇扯火,昨日所見Ron似乎有點心不在焉。

文:影視組

羅仲謙約楊怡慶生日

藝人羅仲謙正值事業衝刺期,昨日是緋聞女友楊怡的生日,但謙仔因要趕拍劇集和出席活動,沒有與楊怡慶祝。談到楊怡想收戒指,他笑說:「唔使。」

藝員楊怡昨日(30日)生日,緋聞男友羅仲謙前晚通宵拍攝《衝上雲霄II》後,昨日再出席活動。問到羅仲謙是否知道昨日(30日)是甚麼日子,他想也不想便答「楊怡生日」,記者笑言只想問他是否知道昨日是農曆七月十四,謙仔即時一臉尷尬。問到如何與楊怡慶生辰,他表示有傳短訊祝生日快樂,亦會請她吃飯,但要再夾時間。問到是否燭光晚餐?他說:「唔係,我鍾意熱鬧一班人,但最終都會由壽星女話事啦!(親自下廚?)好主意但我好少。」談到楊怡想收戒指,他說:「唔使。睇新聞佢唔係咁講喎!行街睇到適合嘅未必等生日,禮貌上買份禮物都係好事。」

通宵趕戲

羅仲謙透露本月28日生日時在《衝上雲霄II》的劇組中與同事一起度過:「呢三日瞓得五個鐘。(同楊怡補祝?)有假期都瞓覺啦!我唔鍾意人哋同我慶祝,勞煩到人唔好意思。(楊怡唔係咁諗)如果佢請我食飯我食o架!」而謙仔昨日凌晨在機場拍攝《衝》劇,他透露生日時收到楊怡的祝賀,雖然未收禮物但會問對方,卻表示不會有Birthday Kiss。另外,有指吳卓羲在《衝》劇中未能專心演出而令吳鎮宇扯火,而昨日所見吳卓羲似乎真的有點心不在焉。

影視組

謙仔出席活動時表演整薄餅。

陳法拉(左起)、羅仲謙、吳鎮宇及吳卓羲在機場通宵趕拍新劇。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()