博出位

普選前的港姐

2012年08月31日 ~~ 第892期 忽然1周

今屆港姐聲稱做到真民主嘅普選,兼送名車刺激收視,但最終被「網路癱瘓」打殘。其實選美唔使搞咁多大龍鳳,眼見有份擔任當晚評判嘅歷代佳麗,媽咪姐總係覺得那些年嘅港姐矜貴啲。

陳法蓉 快樂單身


芳齡: 45歲
名銜: 1989年港姐冠軍
成就:釣空殼金龜,惟有靠自己


(左起)向海嵐、翁嘉穗、林莉同陳法蓉,連同其他歷代佳麗,周日( 26日)任今屆港姐評判,順便回味電視城。


港姐當晚,陳法蓉拉住劉德華影相,佢哋喺 22年前嘅《賭俠》已經做過情侶。瞓唔着咪搵劉華打救囉,@埋蔡少芬等佢羨慕吓囉。


陳法蓉上周六( 25日)都俾面撐林子善嘅茶餐廳開張,行動證明俾大家睇佢冇脫節。

向海嵐 強攻內地


芳齡: 37歲
名銜: 1998年四料冠軍
成就:長駐上海做公關




上過一線位置嘅向海嵐, 08年告別娛圈,去咗上海嗰邊做 PR,平時就喺當地聽吓音樂會,努力成為強國人。不過佢近日就宣布拍番內地劇,原因不明。

陳妙瑛 商界奇女


芳齡: 41歲
名銜: 1993年港姐五強
成就:商界女強人,攞埋世界傑出華人獎




陳妙瑛旗下公司無數,所以佢經常將微博當成自己生意宣傳平台,呢個係其中一例。


陳妙瑛月初生日,同時裝判官 Ricky(右)等圈中好友慶祝。商人向來棹忌提感情事,大家只係喺佢嘅微博睇到呢啲表面嘢。

曹敏莉 幸福闊太


芳齡: 30歲
名銜: 2004年五料冠軍
成就:嫁得好兼上位做慧妍雅集會長




做花旦唔係選港姐唯一出路,好似曹敏莉做咗人妻兼阿媽後,不時喺微博晒同囡囡嘅生活相,閒時先去吓 ball見人。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()