佢(樊少皇)冇呃我!(真實對白)
本周一( 27日), JJ與母親到新都城廣場的超市購物。其間,本刊記者訪問賈母,賈母承認非常擔心女兒會出事。當問到賈母如何評價樊少皇為人, JJ即出言制止,可見她非常維護男友。

滾熱辣

JJ攬實人夫樊少皇 阿媽山東來港斬孽緣

2012年08月31日 ~~ 第892期 忽然1周

在《怒火街頭 2》中,賈曉晨( JJ)飾演有情有義的「骨妹」錢心心,為愛情主動爭取到底。現實中,她亦勇敢承認與比她大 10年的打星樊少皇拍拖一個月。
上周男方被踢爆有個同居廿載的正印陳少霞,更育有一對仔女。
樊少皇急發聲明,強調未婚, 4年前與舊愛已分開。經傳媒連日報道,背負「小三」之名的 JJ,精神陷於崩潰。
本刊收到消息,愛女情切的賈母,急急由山東飛來港,目的為勸 JJ考慮清楚,是否堅持繼續與人夫樊少皇交往。

互動片段

情困 JJ孖阿媽超市掃貨散心



29歲的宅男女神賈曉晨( JJ),今年 3月在洪天明的婚宴上邂逅樊少皇,一個月前開始拍拖。上周三( 22日),樊少皇的「背妻棄兒」報道出街, JJ忽然變「小三」。當晚她接受娛樂新聞台電話訪問時,更哽咽說:「未揭發樊少皇有太太前,我有諗過同佢認真發展,但件事曝光後我接受唔到,好想等件事搞清楚。」
不過男方翌日發聲明後, JJ隨即心軟轉軚:「愛一個人係要包容佢 嘅過去,佢冇結過婚,同埋已經係好耐之前 嘅事。我拍拖係想有將來,就係結婚生仔。我所知 嘅同佢 嘅聲明內容一樣,佢冇呃過我!」 JJ處處維護男友,情根深種令經理人頭痛不已。


因財反目
上周,樊少皇發聲明指自己未結婚兼與舊愛陳少霞(下圖)已分手 4年。最近,有另一個報道指阿霞多年來不斷向樊母借錢,又趕樊母出門口,令樊少皇相當不滿,兩人因財失義。


我冇結婚!(真實對白)

經理人鬧爆


JJ成功憑《怒火 2》中骨妹一角洗脫花瓶形象,其經理人公司 Snazz當然不希望她行差踏錯。爆出「小三」事件後,經理人力勸她斬纜,不過 JJ力撐樊少皇已與女友分手,自己不是第三者。經理人文迪表示:「我鬧到 JJ喊。公司唔係唔俾佢拍拖,只係想佢搞清楚 啲關係先。」公司棒打鴛鴦,令賈曉晨徬徨無助,心情直墜谷底,猶幸得父母體諒。
知情者透露:「件事國內傳媒都有報道, JJ媽咪擔心個女 喺屋企會胡思亂想,即刻飛 嚟香港,萬一有事都有照應,亦會勸 JJ諗清楚係咪要舂個頭去樊少皇度。」心傷 JJ更向公司請了一星期假,留家休息。


懶理途人
JJ與母親掃貨後,隨即返回寓所。雖然她戴上黑框眼鏡及衣着密實,沿途仍有不少街坊認得她, JJ亦見慣不怪,直行直過行返寓所。


心不在焉
在超市掃貨期間, JJ心不在焉,頻頻低頭望住電話發短訊。最後她買了粟米片、牛奶及蔬果離開,食得健康。

賈母貼身照顧


舊愛力撐
有傳男友沈震軒與國產模劉羽琦合作電影《喜愛夜蒲 2》撻着, JJ失望分手。近日,她與樊少皇戀上,被指錯愛人夫。舊愛沈震軒亦代她出頭,呼籲大家不要破壞她與樊少皇的關係。

本周一( 8月 27日), JJ現身將軍澳新都城廣場,戴上黑框眼鏡兼紮髻的她,繑實母親去超市購物。兩人購物後,亦大方停低接受訪問。
記者問賈母今次來港是否睇實 JJ,她說:「對!我來照顧她,煲湯弄飯給她。」賈母更表示看過 JJ與樊少皇的報道,並說:「嗯!我當然擔心她出事。」這時 JJ欲阻止記者再追問賈母:「你哋唔好問我媽咪啦!有乜就問我!」

記者:記賈: JJ
記:樊少皇有仔女,你真係唔介意?
賈:唔可以話完全唔介意,如果佢結 咗婚,我一定會斬纜。
記:屋企人知道件事後有乜嘢反應?
賈:佢 哋非常擔心我。我同佢 哋講 咗我所知 嘅同聲明一樣。
記:有冇覺得揀錯人?
賈:冇,我 哋開始 嗰陣佢都講 咗佢 嘅故事我知。(知道佢有女友同仔女仲同佢一齊?)佢段感情過 咗好耐,每個人都有過去,我選擇去包容。我冇後悔,呢件事令雙方都好大壓力,我都好辛苦。
記:你 哋依家 嘅關係冇變?
賈:冇,仲會電話溝通。

男方形象一鋪清袋


樊少皇的溝女戰績愈爆愈有,近日再有報道指他在內地收埋一女友之餘,亦搭上女助手。正在青島拍內地劇《盛夏晚晴天》的他,形象直插谷底。
樊少皇是否前妻口中的負心漢?只有當事人才清楚。而 JJ慶幸以往形象純如蒸餾水,繼續劇接劇冇停手。繼下月在無 綫新劇《好心作怪》與主角苗僑偉及萬綺雯大演對手戲外,有傳金牌監製李添勝(添哥)亦有意找她做下套劇集的女主角。
本周二( 28日)記者致電李添勝,他表示:「下年二月我會開套民初劇,講日治時代 嘅亂世。男主角係黎耀祥同蕭正楠,女主角仲未落實。(係咪想搵 JJ?)都係,佢同馬賽都係呢個年代人(民初),有古典美。睇下公司肯俾邊個我囉!」添哥睇中,希望 JJ可以快 啲解決感情煩惱,重新投入工作。

微博表明心跡


微博本來是 JJ與樊少皇傳情的地方,早前樊少皇不時在微博打上有「晨」字的字句,之後更分別大晒同款情侶帽。「小三」事件發生後,樊少皇即留言保護 JJ,而 JJ亦表明心跡,放上喊到眼腫的自拍照,支持男友到底。


力撐愛郎


眼腫自拍




暗交




保女友清譽

吸金打仔


樊少皇的父親是邵氏動作演員及武指樊梅生(左圖)。自幼做童星的樊少皇,惟星路平平。至 09年憑《葉問》的金山虎一角被提名《第 28屆香港電影金像獎》「最佳男配角」,才聲名大噪,之後接戲接到冇停手。由 09年至今,總收入約 1,546萬港元。(人民幣以 1元兌 1.22港幣計算)





撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()