Amanda S.
紫色 Candy bag$2,695
金色粗手鈪
啡併紅色手鈪
黑色漆皮高踭鞋(均未定價)
all Furla
白色 Pop Art圖案 tee$1,890
3.1 Phillip Lim
紅色 ruffles邊裙褲$1,690
Oh My God× Johanna Ho
from Oh My Gold
黑色絲襪 stylist’s own

cover face

Amanda S.“做生意用到腦”

2012年08月31日 ~~ 第298期 ME!

童話故事,也要與時並進。
Amanda S.生於富裕家庭,挾着法國爸爸和台灣媽媽兩組血統,由細到大,天使般的臉兒受盡寵愛。
成長期,隨家人由台灣、法國住到去印度,赴笈美國,來港建立事業,最後,嫁個意大利人,這背景,羨煞多少打份牛工賺半輩子血汗錢供子女放洋的港產父母。「我成世人真係好 happy。」
Happy,卻沒令這位小公主甘於逸樂,相反,她幾強悍。
當初,不理雙親反對入行,名成利就,一樣得唔到家人支持,把心一橫,開餅店做老闆。
「 啲人成日話 model唔係聰明女仔……
「父母覺得做生意至用到腦。」終於證明自己美貌與智慧並重。
現代版童話式生活,得靠自己努力爭取與建造,仲等緊白馬王子?算罷啦你!

互動片段

Amanda S.“做生意用到腦”





Profile
 


Amanda Strang
出生日期: 1980年 1月 21日(水瓶座)
出生地:法國(父為法國人、母為台灣人)
身高: 5呎 6吋
體重: 105磅
三圍: 33-24.5-34.5
語言:廣東話、普通話、閩南話、英語及法語。
學歷:波士頓修讀大學,主修商業及經濟。
簡歷:大學二年級,獲邀拍廣告,後擔任郭富城 MV女主角令人氣急升,棄學從模。 11年,跟意大利人 Christian Cappelli結婚,並開設法式餅店 petite Amanda。
主要作品:電影《願望樹》、《絕色神偷》( 01); 廣告 Olay( 07), V老篤眼藥水、 ULTIMA II( 08)。
微博: http://weibo.com/u/1746275124


唔係乜都關我事
 


初入行, Amanda遭父親反對,「佢想我學做生意。」這願望,十幾年後終實現,寄語女兒,做老闆,「乜都試」。
「連客人拎蛋糕 嘅方法,都要試。」她說。
餅店上軌道,一女當關,率領 7名甜品師傅,「中間換過一個,將香港師傅代替法國師傅,香港天氣潮濕,始終當地人較易掌握竅門去做餅。」現在,既做門市,也做大型活動甜品供應,「包括公司大 party、會議、婚宴等,係主要生意來源。」
這現狀,最感高興的,大抵正是父母,「佢 哋唔係好支持我做 model,覺得做生意好 啲,可以用到腦,哈哈哈!
「做 model,客戶揀到你就係你,講唔埋,有 啲 model唔使做 啲乜已成功;做生意,肯做就有機會成功。
「 啲人成日話 model唔係聰明女仔,我唔係特別叻,我肯做。」做生意如做人,想成功,先提高 EQ,正向思維有利盤生意,更有利人生。「經常遇到困難,尤其人與人關係;「口味好個人,跟我做得好唔好係另一回事,同一款食物,一個客嫌太甜,另一個客嫌唔夠甜!我盡量提供多 啲選擇,唔會遷就所有人。
「有 啲客,明明鋪頭女仔做得 啱,照鬧,我就諗,可能對方 啱 啱有事煩緊,我教 啲女仔,微笑再行開,當冇事發生過;「一樣米養百樣人,唔係所有事都關我事,成日以為別人衝着你而來,只會令自己唔開心。」
不只客人難搞,請個伙計,也是一道難關,「儘管有人慕名見工,一樣做唔長;「培訓完一班女仔,冇幾耐又跳槽,後生女反而穩定,鍾意轉工係 30幾 40歲呢一批次!」做老闆難,我呢個打工仔盡量去理解吧!


84年
細時最愛薯片,長大亦然。


10年
在法國藍帶餐飲學院習廚,証書上寫着「 Amanda Alix Strang」,原來佢有個 middle name。《壹週刊》圖片


11年
直至依家,她仍親自落場招呼,好一個生招牌。《壹週刊》圖片


11年
羅馬出嫁,人靚景靚, PRADA婚紗更靚,俾我都感動到喊啦!《忽然 1周》圖片




Amanda S.
芥末黃色綴蛇紋
Piper Lux皮袋$5,995
紫色猄皮長手套(未定價)
both Furla
藍啡間條綴寶石 tee$6,500
深紫藍色絲絨泡泡款及膝裙$8,900
both Burberry Prorsum


我唔貪心
 


除了開餅店,去年, Amanda還完成埋另一件人生大事——結婚,童話故事正揭開帳幔,「信我,我 哋絕對唔係童話;「我唔想出面 啲人成日覺得我同老公拍 咗 8年拖結婚,一定好美滿, it's not!」請將帳幔拉埋,再洗耳恭聽。
「兩個人一齊唔拗交至有問題!我 哋好 嘅時候好好,嘈起上 嚟亦好火爆,我會亂掟 嘢……最緊要嘈完之後,佢依然愛我。」一臉柔情,又點嬲得你落?
「佢見過我最差一面,最惡個樣,最唔開心個樣,依然愛我,咁就夠啦!」經過風浪,尋常但永恆,比起多少甜言蜜語更具說服力。
「結婚對我來講,唔係好緊要,如果緊要,我唔會等 8年至結婚。」點解要結呢又?「佢求婚,我應承。」
其實,以 Amanda條件,大可搵個公子,做個闊太享盡榮華,現在,算是走上另一條人生路。「 Be humble!做人低調 啲,唔好太貪心。
「拍拖第一個月,我已知道佢係 Mr. Right,感覺佢好人、有安全感又專一;「我係可以走去同好多人拍拖,好刺激 㖭!但呢個唔係 relationship,我要返到屋企,呢個人 喺度,我出問題,呢個人 喺度,發生任何事,呢個人都 喺我身邊。」
一番話,出自一個鬼妹仔,我有種弔詭的感覺。
「好多人覺得我係鬼妹,有好多男朋友, no!」一個英文字,擲地有聲,算是對老公愛的承諾吧!




Amanda S.
紫色 Beat皮袋$8,795 Furla
彩色併格連身裙$2,850 Carven
紫色絲襪 stylist's own


最緊要平衡
 


能夠將興趣變成事業,一樂也。「我學緊放鬆,好難呀!」你已經好識諗啦!「生意、客戶、丈夫,仲有自己屋企,我唔係愛恩斯坦,好難記晒所有 嘢!
「我一有事煩就 瞓唔着,成晚唔 瞓係咁諗,壓力好大,以為做運動好 啲,點知愈做愈精神!」人生被動,永遠無法估計前路,見招拆招,不停自我調適。
「我會見吓朋友、做瑜伽、帶狗仔行山,留 喺屋企煮飯,又好鍾意打麻將……好多 嘢做!
「最緊要家庭、工作平衡,每日去鋪頭廚房打點,返公司見客,夜晚陪老公。」
日子充實,跟朝不保夕的女模生涯差天共地,最正係任食唔嬲。「每朝起身,按心情搵食,噚日早餐先食 3個奇異果、半個菠蘿及一塊多士,去到廚房,食半條 baguette(法式長麵包)及幾塊曲奇,中午食 shabu shabu(日式牛肉火鍋), tea time食沙律,晚餐食燒鵝、魚、莧菜、豬肉及炒飯,盡量唔食零食,但幾難。」
有乜唔食?「為環保,唔食海參、魚翅,其他食物,最少試一次。」
唔怕肥?「郁得就郁多啲啦!其實,我食多 咗牛油,血脂偏高,盡量小心;「我一生人,最愛三件事:跟愛人一齊生活、買衫及食 嘢,冇辦法!」三者兼得,人生若此,無憾了吧!




Amanda S.
綠色壓鱷魚紋 Papermoon皮袋$4,995 Furla
淺藍色薄紗連身裙$29,010 Emilio Pucci


Amanda's tips
 


Q:自己最喜歡甚麼 style?
A:睇心情。我成屋衫,一時著 pencil skirt扮 50年代,一時軍 look,一時戴頂帽扮小男孩, fashion本就 fun,點可以得一個 style咁悶?

Q:屋企有幾多頂帽?
A:超過 50頂,頭箍都唔使問喇!我鍾意 Bosalino、 Maison Michel,日本有好多 Marie Merci, size較細,我戴得到。


後記
 


與 Amanda一席話,令我身心舒暢。
我好奇問:「信唔信世界末日?」
她說:「諗咁多做乜?如果係真,係人都要死,唔算太慘。」接着,又再一輪嘴訴說鋪頭瑣事。
Amanda變了,不再一臉高傲,突然間,佢個樣變得好事頭婆。
對的,人們總是想太多,執着 /顧慮太多,一有問題發生,驚慌得像個孩子,怕甚麼呢?時代變,人也變,世界才更美好,不是嗎?




Amanda S.
斑馬紋雙面 Furla& I皮袋$4,995
黑色猄皮手套(未定價)
both Furla
黑色絲絨綴紅唇立體刺繡上衣$5,495
Manish Arora from Maria Luisa
黑色半截裙$3,390 Carven


Shop List
 


3.1 Phillip Lim尖沙咀海港城港威商場 310-1號鋪 2113 0311
Burberry中環歷山大廈 G5及 101A號鋪 2868 3511
Carven中環置地廣場 213B號鋪 2801 4051
Emilio Pucci金鐘太古廣場 363號鋪 2918 4698
Furla中環國際金融中心 1055號鋪 2234 7148
Maria Luisa銅鑼灣利園 I期 211號鋪 2907 2028
Oh My God尖沙咀活方商場 16號鋪 2772 6776

撰文:伍淑嫻
形象: Karen Ling
攝影: Kenji Leung 
化妝: Chris Chau@ZING the Makeup School
髮型: Angus Yeung@Triple 8 Salon
鳴謝: Furla

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()