兄弟團密斟
上周四上午 11時許,許志安相約張衞健及蘇永康等,在君悅酒店秘密傾婚禮。席上安仔不斷向曾結婚的康仔請教心得,而健仔則一臉認真度橋。傾到擺酒問題,安仔則擘大個口,似乎未諗掂。

滾熱辣

君悅撞破 許志安約兄弟傾婚禮

2012年08月24日 ~~ 第891期 忽然1周

許志安與鄭秀文自去年 3月復合以來,一直打得火熱。早前本刊率先爆二人將於 10月到 Sammi最愛的東京輕井澤小教堂結婚,近日更火速同居半山新愛巢松園試婚。
怕醜的「 Sam Hui」雖然雙雙否認婚訊,但近日 Sammi無論何時何地都笑到四萬咁口,看來非謠傳咁簡單。上周四( 16日),本刊又獨家撞破「準新郎」安仔相約老友張衞健、蘇永康等兄弟團,秘密到灣仔君悅酒店開會。其間安仔表現雀躍,還擘大喉嚨說:「得啦!總之你哋幫我搞掂。阿公(蘇永康)負責眼鏡,阿 Dick(張衞健)就幫我度定啲橋玩大佢……」

互動片段

許志安秘密會議



仔、 Sammi以前各自為事業打拼,拍拖都十分避忌,但去年「世紀復合」被外界一致看好,二人才高調拍拖。早前 Sammi更大方坦承結婚是終極目標:「夢幻婚禮只想簡單隆重,最好唔擺酒,但求天父帶我行入教堂就得。至於生小朋友,依家都冇衝動,適當時候我會選擇領養。」


傾到現青筋


伸懶腰
傾足三個鐘,安仔企起身伸懶腰,又撳住張椅背做掌上壓(下圖),表情多多。


掌上壓


明年初搞 Big 4演唱會前,安仔先要忙自己人生大事。當他離開君悅時面對記者提問笑而不答,但仍禮貌周周叮囑記者:「小心撞親!」同 Sammi一樣,心情靚爆。

開會分配工作


Sammi講到出口,安仔亦不敢怠慢。上周四( 16日)上午 11時許,本刊發現安仔相約老死張衞健、蘇永康及同為安仔與 Sammi經理人的郭啟華等,到灣仔君悅酒店咖啡廳召開「兄弟大會」。為免張揚,安仔事先訂了 coffee shop最隱蔽位置,酒店亦承諾至中午十二時半才開放給客人。
安仔最初表現緊張,不時眉頭緊皺,唧都唔笑,要兩位過來人兄弟先搞氣氛。中後段安仔開始放鬆,企起身滿場飛。記者聽到張衞健提出「接新娘」時眾兄弟以黑超 look出場:「眼鏡梗係蘇生(蘇永康)搞啦,開正佢嗰瓣。」蘇永康即時 say yes:「放心,保證型死你哋班友!」安仔加把口:「咁阿公(蘇永康)你負責眼鏡,阿 Dick(張衞健)幫我度定啲橋玩大佢,阿娘(梁漢文)就搵歌。」相信是籌謀接新娘的鬼主意。而一向錫 Sammi的郭啟華亦給予不少意見,盛傳他會寫首婚禮主題曲送給二人作結婚禮物。
兄弟大會開了三個多小時才散場,由主人家安仔埋單。三兄弟步出酒店取車時,記者上前問是否傾婚禮事宜,抵死的蘇永康大爆:「係呀!傾許生(指着安仔)啲嘢囉!」但即時被安仔 㩒住,手指指「恐嚇」他:「唔好亂講嘢呀!」
記者邊行邊追問安仔打算在哪裏擺酒,他只笑而不語。當記者笑他「咁大個人仲怕醜」時,他笑了兩聲,十分受落。記者再返轉頭追問健仔及蘇康,但蘇只不斷重複:「許志安答幾多就幾多,我冇嘢講。」


蘇康爆響口:我哋係傾許生啲嘢(真實對白)


張衞健是眾兄弟中最口密一個,他只向記者說:「乜咁多人呀!」便匆匆攞車走。

調好身體等嫁


正忙於與劉德華拍攝杜琪峯新片《盲探》的 Sammi,婚期將至亦特別風騷。剛過去的 8日及 19日是安仔及 Sammi的生日,據知兩人為生日專程向公司攞假,但愛巢松園外布滿記者,故二人連日來均未有外出。待嫁 Sammi為了以最 fit狀態做龍年新娘,不單努力做運動,早前更中西合璧睇醫生,醫好其耳水不平衡及濕疹。周一( 20日),記者往《盲探》片場探班, Sammi滿場飛撩工作人員傾偈,又不時跟華仔、杜 Sir密密斟,待嫁心情果然靚。


Sammi趕工待嫁
周一( 20日)放完生日假的 Sammi歸隊拍《盲探》,在片場心情大靚,與助手傾到失儀喪笑。


Sammi好事近,與她頗 friend的劉華及杜琪峯也受感染,拍攝現場氣氛輕鬆,連出名惡的杜 Sir亦笑面迎人。

Sammi微博展風騷


8月 19日是 Sammi四十大壽,在生日前夕,她親自煎牛扒,更放上微博:「味覺能不泛起漣漪嗎?嘻嘻!」 Sammi咁風騷,一睇就知今年有安仔陪過生日特別開心啦!


愛心牛扒


猛男賀壽


風騷放工

撰文:娛樂組
攝影:攝影

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()