Lynn Xiong
杏色併皮高衩長裙$75,000 Dior
黑色水晶頸鏈$3,400 Swarovski

cover face

熊黛林“感情事睇開 咗”

2012年08月24日 ~~ 第297期 ME!

男人都鍾意女人簡單啩!
自 06年,熊黛林膽粗粗由南京老家來港闖天下,沒半點經驗,夠膽死半裸拍廣告,纖瘦身形瓜子臉兒加埋一對波子大眼,殺盡港男,我敢講,亦冇一個港女係佢對手;至 08年,入行拍電影,沒演技卻演活每個花瓶角色,成就千萬女星身價;「冇諗過入行,我淨係想做 model搵錢。」嬌滴滴聲線,我再想不出任何反駁。
一臉 儍氣,做甚麼事彷彿也沒動機似的,熊小姐唔止外貌出眾,內在美更惹人憐愛,面對感情起伏,她堅稱:「感情事冇困擾我……睇開 咗!唔會再理。」
面對人身攻擊,她微笑,「我係 儍更更,鍾意選擇性記憶……呢 啲係優點。」
簡單≠平凡,想成功的女人,你哋明唔明?!

互動片段

熊黛林“感情事睇開 咗”


Profile
 


Lynn Xiong
出生日期: 1980年 10月 10日(天秤座)
出生地:南京
身高: 5呎 10吋
體重: 105磅
三圍: 33-24-34
語言:普通話及廣東話
學歷:蘇州大學服裝設計與表演系一年級
簡歷: 99年,獲選「中國民族模特大賽」季軍。 02年,成為「中國最佳時裝模特兒」及「中國十佳模特兒」。 06年,來港發展。
主要作品:電影《葉問》( 08),《花田囍事 2010》( 10),《男人如衣服》( 12)。電視劇(台灣)《拜金女王》( 11)。
模特兒公司網頁: http://www.stylemgt.com.hk
微博: http://weibo.com/lynnhung1010


“我係儍更更”
 


Lynn Xiong
鮮黃色 ruffles連身裙$11,200 Moschino Cheap and Chic
金色粗手鈪 stylist’s own

早前,「富黛戀」終於開花結果的傳言甚囂塵上,今日,我問感情公開……「後」字都未講,她先發圍,「公開感情?冇呀!我冇講過 嘢!嘻嘻!」碰上軟釘子,再也不能乘勝追擊,咁點先?「有 啲 嘢睇開 咗之後,就唔會再理。
「 啲人話『點解你唔公開?』咩事呀?咩事我需要公開?自己 嘅事,我從來都唔同大家講。」結婚傳聞,又係得個「傳」字?「呢世人,一定結婚,我都想有個家。」
自爆出二人戀事,女方一面倒承受萬箭穿心,每一次,也能笑住走過去,韌力驚人,好歹也是年輕靚女,面皮薄,受得住嗎?「遇上抨擊……都有喊 嘅!你知 嗰 啲人講到幾難聽都有嘛!」很困擾吧?「感情事冇困擾我,我係宅女,好多事都冇乜影響。」
感情順遂,當然冇大影響,但一連串負面新聞都睇得開?「唔開心咪唔睇(報導)囉!睇電視、同狗仔傾吓偈囉!
「咁多年我都係 儍更更,鍾意選擇性記憶,嘻嘻!」
內地女孩本就容易被人標籤,這應是歷史遺留下來的問題,柔情的 Lynn卻說:「我又唔覺得有歧視,只係一種自我保護。我去過北京、上海,嗰度啲人都係咁,可以理解。」溫柔若此,港女輸得心服口服喇 啩?!


“用錢買爸爸條命”
 


Lynn選擇性接工作,冇乜壓力,眼見港星湧上內地拍劇搵真銀,頭擰擰唱反調,「一拍拍半年點算?」 9月尾始收拾心情再投入工作,又有排捱,「 攰 啲都唔緊要,有得行街就得。」她想抽空去巴黎睇時裝周,去年米蘭睇過 Dolce& Gabbana,大呼過癮,「上個月(喺香港)買 咗個 Chanel,又幾萬蚊,好似使多咗!呢排冇再睇,去到巴黎至買。」
捨不得香港,更想落地生根,買完細屋換大屋,「好似咁樣好 啲呵?我唔識 㗎!」買手袋到買大屋,「熊」心可嘉。
早前,熊父不幸患癌, 7位數字醫藥費也是由她一力承擔,公事、戀事可以阿 Q,家事令她幾乎崩潰,「爸爸有事,只喊 咗 2、 3次,我好冷靜,馬上搵醫生。哥哥?唔係唔信佢,始終自己喺外面打滾多年,見得多 啲。」
當日,一意孤行帶父親來港就醫,母、兄均順從,「依家係用錢買番條命,冇 咗咪再賺過囉!至少我有番個爸爸 喺度。」風光背後,可見她也不是一味賺錢買花戴。


90年
Lynn坦言家中大小事務,媽媽都聽佢話,自己儼如理事長。《 Next One》圖片


09年


“唔識鬧人”
 


Lynn Xiong
橙桃紅色連身裙$28,000 Giorgio Armani
彩色搭帶高踭鞋$8,500 Massimo Bonini

錢財身外物,但冇錢冇景, Lynn為保身價,也自我增值,包括的起心肝做激光矯視手術,「成 6、 700度近視,眼一乾副 con(隱形眼鏡)移位,我真係 喺熒幕上見到自己副 con走 咗去第二度;「手術時,好驚,呼吸好快,心跳好快。」從此,眼神更柔和,唔使成日瞪大對眼嚇親人。
除了眼神,自詡演技亦確不同。「以前,我有一個壓力,每做一個好惡角色,要鬧人,甚至於講 嘢好刻薄,我唔敢真係做到,大家私底下好好關係 㗎,好 friend……又唔係話好 friend,相處得好好囉,你要我一 嚟就鬧你,仲要鬧得咁衰,好驚人 哋以為我就係咁。」想法幾趣致 噃!「依家知道,做到咁樣,你咪成功, 嗰陣時唔敢呀!」
參透演戲真諦,為自己定下新目標。「我想拍多幾部戲,全裸唔得, bikini已經係最盡。」識得於危急關頭落閘,既保飯碗又保形象,講真,我覺得 Lynn你都幾精靈 吖!


Lynn's tips
 


Q:氣候反常,怎樣護膚?
A:最緊要補濕及補充骨膠原。

Q:最重視哪些護膚品?
A:眼霜。 ULTIMA II的極致純膠原蛋白眼部再生療程,只消幾次,已感到吸收 咗好多骨膠原,皮膚好潤。




ULTIMA II Extraordinaire Supreme Pure Collagen Instant Reviving Eye Contour Treatment Set$1,980
為 4星期療程,包括 4支精華素及 1支眼膜,含 90%高濃度深海膠原蛋白,配合 SYN-COLL細胞促生膠原科技,超微細份子,加速皮膚吸收,達至撫平皺紋、改善浮腫及緊致的效果。


後記
 


Lynn Xiong
粉紅色釘珠吊帶裙$73,300 Givenchy by Riccardo Tisci
桃紅併灰色水晶頸鏈$9,800 Swarovski

我曾在不同時候、不同場合跟熊黛林碰面,高 䠷的她,真搶鏡,巴掌大的臉兒,多秀美,我直情想搵把刀仔將自己半塊面割走!
所以,當她形容自己 儍更更、淨係鍾意 瞓覺、唔識鬧人……之類,我一介女流,也想撲上去保護她,何況,攞正牌做護身符的經理人。
我絕對希望未來有更多機會跟 Lynn合作,但,要先讓我留長頭髮好遮住闊臉,戴定大眼仔穿定高 踭鞋,總之,凡女遇着她,哪管你身份何等尊貴?一樣給比下去。


Shop List
 


Dior中環置地廣場 G42號鋪 2524 8266
Giorgio Armani中環遮打道 11號 Armani Charter House 2532 7700
Givenchy尖沙咀海港城海洋中心 142號鋪 2735 2361
Massimo Bonini銅鑼灣利園 I期 206-207號鋪 3521 1325
Moschino中環置地廣場 201-202號鋪 2525 4706
Swarovski中環中建大廈地下 3-4號鋪 2530 9133

撰文:伍淑嫻
形象: Annie Hung
攝影: Kenji Leung
化妝: Katherine Tsang
髮型: Derrick Ng@Queen's Private I
鳴謝: ULTIMA II

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()