晒全家福

39歲嘅李樂詩( Joyce)大前日生咗第二胎,由於佢兩公婆中文都唔好,暫時只係幫囝囝改咗個皇帝用過嘅英文名 Aleksander。 Joyce話大細仔個樣生得好似,但哥哥錫完弟弟一啖就唔敢抱佢, Joyce話會諗計令兩兄弟感情加深:「遲啲會幫弟弟送份禮畀哥哥。」



可愛細佬

原來 Joyce生弟弟時患重感冒,一路生一路咳,家寧願自己辛苦都唔食藥,因為想餵 BB飲人奶。撰文:洪紅克

李樂詩誕7磅半囝囝

歌手李樂詩(Joyce)本月14日晚在港安醫院自然分娩誕下七磅半重的囝囝,已育有一子Maxton的她說:「細佬個樣似哥哥,英文名似皇帝名叫Aleksander,中文名會畀朋友改。」她自嘲與老公的中文都差:「本來老公諗咗個名,我上網查吓,點知係女仔名。」



李樂詩一家四口樂也融融。

Joyce在12個小時陣痛過程中老公一直陪伴,患上重感冒的她生產時更不停咳,她說:「擔心感染到BB,又唔敢食藥,因為我哺母乳,依家要帶口罩先餵BB。」她自爆老公好想她再生個女:「做女人唔容易,生仔好痛唔想生,但老公話你遲啲就唔記得o架啦。」

李樂詩周二誕下囝囝

李樂詩本周二誕下重7磅半的囝囝Aleksander,她說:「因為患咗重感冒,依家餵人奶都要戴住口罩。」

李樂詩

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()