梁思浩主持嘅《娛樂審死官》,噚日請嚟好少露面嘅翟佩雲做嘉賓,大談娛樂圈賣淫事件。梁思浩話有位90年代嘅無綫花旦,當年紅極一時,之後走去汶萊賣淫三年,賺夠一億之後從此就喺娛樂圈消失。思浩又話12年前,曾經有人借登台為名,用20萬酬金搵佢去印度做性交易,當然最終冇任何交易。另外,講到鄭經翰嘅數碼電台執笠,原先仲有兩年三個月合約嘅思浩話鄭大班應承分三期出足所有糧畀佢,思浩話算係咁。

梁思浩險墮賣淫圈套

藝人梁思浩及前無綫藝人翟佩雲(Icy)等,昨日為nowTV節目《娛樂審死官》錄影,盡揭圈中被迫賣淫事件,思浩更自爆12年前曾受騙,差點到印度賣淫!



梁思浩在節目中大爆圈中的賣淫事件。

女藝人賣淫賺1億

思浩指當年有公關以二十萬港元,邀請他到印度一私人派對登台,事前他致電對方討論選歌事宜,豈料對方竟回應:「得啦!你鍾意唱就唱,唔唱就唔唱啦!」思浩大感奇怪:「我覺得好唔對路,即刻打畀個圈中前輩,佢話係賣淫,叫我千祈唔好去!好彩最後我冇上機,畀番啲錢人!」

另思浩又爆一活躍於90年代電視女藝人,往汶萊賣淫兩、三年,賺得一億港元,從此退出娛圈!


梁思浩及翟佩雲等齊為nowTV節目錄影。

翟佩雲大嘆現今女藝人豪放,有些更故意走光。

至於16歲以水着女出道,現職化妝師的Icy,坦言當年被邀賣淫,但未有就範,並認為現今年輕女藝人較豪放:「我諗依家嗰啲女仔係自願多,有次見到個女藝人走光想提佢,點知佢係故意嘅。」

文:影視組

梁思浩20萬被誘印度賣淫

梁思浩錄影now節目《娛樂審死官》,自爆12年前有人出價20萬元請他到印度一個4人私人派對「登台」,但談及選曲問題時,對方竟說:「得啦!你鍾意唱就唱,唔唱就唔唱!」他覺得奇怪,遂致電前輩問意見:「佢叫我唔好去,話係賣淫!最後我冇上機,畀番啲錢人!」他又踢爆有活躍於90年代的電視圈女藝人賣淫:「佢去咗汶萊兩、三年賣淫,賺咗一億港元就銷聲匿迹!」同場的前無綫藝人翟佩雲亦自爆曾被撩賣淫:「我諗依家啲年輕女藝人係自願多,有次想提一個女藝人走光,點知佢係故意嘅。」

梁思浩與翟佩雲自爆曾被誘賣淫。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()