小鳳姐獻花,喜出望外 嘅蘇康,梗要握晒手九十度鞠躬去接。

媽咪姐

蘇康開個唱 小鳳姐小粉絲上身

2012年08月17日 ~~ 第890期 忽然1周

啲人成日話 90後妹妹追星好瘋狂,不過比起 40後 嘅小鳳姐,班妹妹仔就認真拍馬追唔上。

話說前幾日,蘇康 喺伊館開慈善演唱會,唱番呢廿年 嚟 嘅經典歌,又同謝安琪齊齊 jam〈囍帖街〉。正當大家聽到好陶醉之際,坐 喺媽咪姐前幾行 嘅姨姨忽然起身隨歌起舞。望真 啲,竟然係閉關多時 嘅小鳳姐。最搞笑係佢企咁耐個身就搖咁耐,搞到全場人都望住佢。
正當蘇康 喺台上唱緊哥哥 嘅〈為你鍾情〉時,小鳳姐更盈盈碎步行去台前獻花。話晒小鳳姐係長輩,蘇康當然 嗱 嗱聲去接,兩個人握手足足成分鐘至放。獻完花,小鳳姐亦好識做,以招牌笑容同眾人打招呼,睇騷變到做騷咁。


隨歌起舞 嘅小鳳姐,比起在場妹妹仔粉絲更投入。


小鳳姐招牌笑容同手勢多年不變,就連個樣同髮型都同媽咪姐細個見 嘅一模一樣,好有「那些年」 feel!


雖然好兄弟同 Sammi唔係個個現身,不過當晚蘇康亦準備 咗大量陳年舊照與眾同樂。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()