多謝晒你哋喎!(設計對白)
早前周麗淇唱片合約連經理人合約一併簽俾林建岳旗下嘅東亞,有指因此激嬲樂易玲而遭到封殺,《女》劇亦石沉大海。不過近日因胡杏兒、黃宗澤分手,劇集重出倉底,周麗淇知悉後更風騷大笑。

媽咪姐

黃宗澤胡杏兒分手益咗周麗淇

2012年08月17日 ~~ 第890期 忽然1周

呢排無綫啲親生仔女好唔聽話,尤其黃宗澤同胡杏兒,有說雙方因有第三者而導致分手。無綫為免愈鬧愈大,局住停播佢哋劇集,轉而改播其他。

媽咪姐收到風,原本石沉大海、由周麗淇主演嘅《女警愛作戰》,最近拍咗個新結局,仲會喺台慶前播出。之前因合約問題,同無綫關係麻麻嘅周麗淇一知道劇集鹹魚翻生,即時笑住說:「如果真係台慶前播就梗係開心啦!早排我哋先拍咗個新 ending,將原本嘅結局駁長。(同 TVB關係如何?)不嬲都好好!」估唔到黃宗澤胡杏兒分手,得益嘅居然係周麗淇。


早知係咁,我哋就唔分手啦!(設計對白)


早排無綫喺深水埗補拍《女警愛作戰》新結局,仲封咗成條街拍槍戰場面,相當認真。當日氣溫高達 33度,但為咗連戲,周麗淇依然着住冬季警服拍攝。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()