我係馬神,梗勁啲!(設計對白)
可唔可以教吓我,點先做到神呀?(設計對白)
「展 Sir」忽然空降油麻地,成班街坊好鬼驚喜!呢位師奶粉絲即刻攞出手機話要影合照,不過論身手靈活,又點夠飛虎隊呢?都係等「展 Sir」出手啦。

媽咪姐

飛虎外傳

2012年08月17日 ~~ 第890期 忽然1周

《飛虎》咁就完咗嘞!呢個星期六、日大家無劇追,係咪有啲唔慣呢?唔驚,媽咪姐線眼多,飛虎隊去到邊都走唔甩嘅, 𥄫喇喂!

展 Sir男女通殺


周日( 12日)《飛虎》大結局平均收視有 30點,尾段仲高達 36點,媽咪姐呢啲師奶仔梗有份支持啦!坐定定睇住「展 Sir」馬德鐘同「 Madam莊」劫後相愛㗎。不過,估唔到嘅係,馬德鐘唔單止因為呢套劇而人氣返晒嚟,「師奶殺手」歸位,仲連男人都愛上佢囉!
早前媽咪姐去街街就撞見戴晒超嘅「展 Sir」俾師奶粉絲「攔途截劫」,要求合照。原本呢啲嘢好平常啫!勁就勁在連男途人都忍唔住 𥄫呢位「師奶殺手」,流露出無比羨慕嘅眼神。嗱嗱嗱,所以唔好成日話我哋啲師奶仔無知先追劇,查實有好嘢,有邊個會唔 like先?




女粉絲影完近鏡,再搵人幫手影埋張半身嘅,「展 Sir」仲特登除埋超㖭!啱嘅,橫店餓狼事件差啲形象破產,依家唔 nice等幾時?


最近,馬德鐘將初入行拍嘅處女廣告相放上微博,大家仲記唔記得係乜嘢廣告呢?俾你諗 5秒,答案喺媽咪姐:阿源肌不可失頁尾


忽然廿年

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()