A&F裸男迷暈港女 薛芷倫速嗒 Phoebe爆

美國便服名牌Abercrombie & Fitch(A&F)在中環開舖,派出近百裸男招呼港女,唔只癱瘓中環,連名媛、口靚模都陷入瘋狂狀態。日前許穎(Phoebe)偕師妹Cassie及Chole 到場攬仔,向來身材出眾Phoebe忽然封胸,佢話:「今日有好多對(胸),但我個胸只得一對咋。今日感覺幾high,好少機會同咁多外籍靚仔同場。」

上週六(11日),46歲名媛薛芷倫出席A&F boys歡送派對,佢低胸貼身背心配Gucci短裙到場,成功速嗒一名年輕靚鬼仔,之後佢在場內狂歡跳舞,飲酒更飲到不省人事,凌晨4時多,由蘇民峰仗義送佢返歸。不過薛芷倫不滿被指夜蒲溝仔,之後微博上載同兩名A&F boys合照,更表示:「不做需要男人的女人,而做男人需要的女人。」暗示自己被仔溝。

A&F boys瘋魔港女,但原來佢人工唔算高,好姨聽聞A&F搵肌男造勢以project形式計,由本月初造勢到下月初離開,薪酬約五位數,圍番時薪約百幾蚊。A&F唔會從模特兒公司請肌男,反而到泳池、健身房及沙灘等物色新血,但亦可到A&F網站自薦。港男陳志健就自爆兩個月前在港被自稱A&F職員老外約面試,因佢同TVB有約而冇緣合作。早前50多名肌男已離港,餘下約40名肌男會留到9月2日,想親親肌男姊妹,快把握機會啦!

image
 放大圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()