大封面

苟芸慧秘住 港男西貢屋

2012年08月17日 ~~ 第890期 忽然1周

擁有 34C魔鬼身材、天使面孔的苟芸慧,一出道就成為高登女神,最近她在《怒火街頭 2》做 Law霸鄭嘉穎前妻,被指鄉音唔正虐待觀眾。不過無 綫照力捧,一年拍足 6套劇。
去年苟芸慧承認與年紀細自己 4年的 08年港男冠軍羅天宇拍拖,今年初卻突然宣布分手。本刊發現,苟芸慧原來掟煲唔掟蓋,與羅天宇母親以契母女相稱的她,不時會去契媽位於西貢蠔涌的羅家留宿,仲共用羅家菲傭,新抱仔身份好明顯。
羅天宇亦對本刊承認母親早已當正苟芸慧是新抱,「媽咪好想我 哋一齊,我都成日掛住佢,唔係冇機會復合。」姊弟戀從來都難修成正果,苟芸慧自動送上門,好明顯係行奶奶政策。


苟芸慧大羅天宇 4年,女方身材出眾樣子成熟,男方天生 baby face,外形上並非 100%合襯。但兩人同在外國留學,鬼妹鬼仔性格一拍即合。

芸慧 09年參加中華小姐選舉奪冠後簽約無 綫,翌年即與同聲同氣的 08年港男冠軍羅天宇一撻即 着。因為苟芸慧在港舉目無親,所有親友都在加拿大,多年來羅母對她非常照顧,兩人更以契母女相稱。拍拖初期為掩飾戀情,苟芸慧向外表示羅天宇是契細佬,其後被斷正親密約會,迫於無奈公開戀情。

無 綫打壓姊弟戀


早已有心力捧苟芸慧的無 綫,對她公開戀情甚為不滿。知情者透露:「無 綫高層對呢段姊弟戀好不滿,話晒苟芸慧起緊,羅天宇都仲係三、四線演員,女尊男卑,所以都有對佢 哋施壓,叫佢 哋唔好咁高調。」至今年 2月,苟芸慧突然自爆與羅天宇已和平分手。
分手後苟芸慧即成為監製搶手貨,除無 綫劇外,就連肥監製錢國偉都對她虎視眈眈,邀她做電影《喜愛夜蒲 2》女主角,不過有指苟芸慧因向肥監製放生電,被對方女友陳苑蔚勒令易角。近日苟芸慧更被封為新一代電視台姣精,有傳去年她拍《怒火 2》時姣錫鄭嘉穎而搭上,又主動電暈蕭正楠及梁烈唯等拍劇對手。

8月 6日 陪羅母帶狗睇醫生




入到寵物診所,苟芸慧與羅母(右)雞啄唔斷,還好雀躍咁𠌥前密斟,明顯關係好好。


羅家養了兩隻小狗,一隻是菲傭(左)手抱的約瑟狗「茶茶」,另一隻是苟芸慧不時逗玩的松鼠狗。

8月 12日 離開羅家屋




周日( 12日)下午 4時許,苟芸慧步出羅家位於西貢蠔涌的寓所,為掩人耳目,她頭戴 cap帽戴上茶色鏡,記者幾乎認不出她。


苟芸慧離開後不久,才見一早已外出的羅母抱住兩隻愛犬返家。

7月 25日 使羅家菲傭




早於 7月 25日,苟芸慧出席活動後直接返回西貢蠔涌,並與羅家菲傭結伴逛超市(右圖)。之後她去了尖沙嘴整頭髮,晚上再返蠔涌羅家過夜。



羅家前舖後居


羅天宇母親經營的「金喜茶餐廳」位於西貢蠔涌石壆圍。茶餐廳內別有洞天,後面連接過千呎的平房,苟芸慧每次都要穿過茶餐廳才能內進。








金喜茶餐廳內面積約 700呎,只做早、午市。記者曾向女侍應查問苟芸慧經常在哪裏過夜,她說:「我打工 㗎咋!老闆 啲 嘢我唔知。」

連日來都見羅母、羅天宇細佬及苟芸慧在茶餐廳的門口出入。平房上的天台更掛滿晾曬的衣服,可見羅氏一家都在該處生活。





含淚談分手


女神突然變成姣精,這就是走紅後的代價。深受男士歡迎的苟芸慧,雖然不乏選擇,但她其實仍未放得低羅天宇。日前她接受本刊訪問,談到與羅天宇分手,非常感觸說:「係 timing唔 啱……姊弟戀係有少少影響,我大過佢,乜都行先一步,好多 嘢我經歷過,所以凡事都會俾意見佢。但佢會即時築起一道牆,我已經好留意自己 嘅表達方式,但佢覺得我太強。分開都好,兩方面都有時間去成長。(呢段戀情係咪好 hurt?)放 咗咁多感情一定會 hurt。緣份 嘅 嘢點鍾意都冇用,時間唔 啱……」提起分手的點滴,苟芸慧不禁眼泛淚光,言語間她仍對戀情有保留,暗示等對方長大,思想會變成熟。
為了與羅天宇繼續保持密切關係,苟芸慧不惜行奶奶政策。記者發現她不用工作的日子,都會去西貢蠔涌找羅母。 7月 25日下午,苟芸慧出席完《飛虎》的宣傳活動,乘的士前往西貢蠔涌,先會合羅家的菲傭。她與菲傭有講有笑,看似非常稔熟,一齊逛完超級市場,苟芸慧隨即把所有物件都交給對方,再去尖沙嘴髮型屋整頭髮。當晚 9時許離開髮型屋,苟芸慧再返回西貢蠔涌。

羅家蠔涌屋過夜


羅天宇父母早年離婚,他自小跟隨母親生活,連姓都跟埋阿媽。羅母一手一腳湊大羅天宇,又供他去澳洲讀書,兩母子關係非常要好。
《 FACE》圖片

羅母在西貢蠔涌經營金喜茶餐廳及燒烤場,苟芸慧就經常出入前舖後居的茶餐廳。 8月 6日下午,她工作後前往西貢大埔仔一間寵物診所,其時羅母與菲傭已在內。當日羅母帶兩隻小狗去睇獸醫,苟芸慧入內後不時向羅母查問小狗病情。看來唔止羅家人,就連羅家小狗苟芸慧都一樣親。睇完獸醫,苟坐羅母車一齊返回蠔涌寓所。
據知羅天宇近月因為有份主演處境劇《愛•回家》,未必日日都會返蠔涌屋企,但苟芸慧幾乎隔日黐住羅母,總有機會與羅天宇見面。上周六( 11日),苟芸慧又在蠔涌過夜,周日下午 4時許她素顏離開,似是剛睡醒的樣子。未幾才見一早已外出的羅母返家,證明羅母不在家,苟芸慧一樣可以自由出入羅家,如同屋企人。

多頭住家 返將軍澳




本刊發現苟芸慧工作密麻麻,而且行蹤飄忽。早前她完成 TVB工作後,與同是華姐出身的好友李亞男齊齊返回將軍澳寓所,至深夜仍未見苟姑娘離開。

高街有私竇




另一次活動後,苟芸慧返回港島區西環高街一私人寓所,並手持住戶證自由出入,真係狡兔有三窟。

港男跑車遊街


羅天宇暫時只有《愛.回家》一套劇。
上周六( 11日)出席 TVB活動後,他與友人去旺角食拉麵吹水打發時間。家底厚的他出入以 40萬寶馬 Z4跑車代步,相當富貴。





羅天宇家底厚


羅天宇在單親家庭長大,自小其生父已出走,之後他與母親相依為命,姓氏更索性跟母姓羅,其母及後改嫁他人。羅母投資有道,除與現任丈夫於西貢蠔涌路開設燒烤場及茶餐廳生意,更有炒賣物業,高峰期曾手持麗港城、匯景花園及黃埔花園三個物業,總值超過三千萬。早年,兩人住過元朗加州豪園及翠巒獨立屋,為了方便打理生意,近年才搬到西貢居住。平日母子兩人亦以靚車出入,母親揸白色 Mini Cooper,羅天宇則以白色寶馬 Z4溝女跑車代步。


羅母持有 Mini Cooper S


元朗翠巒千萬獨立屋


金喜花園燒烤場

羅天宇:我掛住佢


周二晚( 14日),羅天宇在將軍澳電視城拍《愛•回家》,對於苟芸慧經常在其蠔涌家過夜,他似乎早已知情。「我知 Christine(苟之洋名)成日都會去,因為佢同我媽咪關係好好。(咁你係咪住 喺 嗰度?)我都係住西貢……但唔係同媽咪住。其實媽咪成日都好想我 哋 喺番埋一齊,仲當正佢係新抱仔。阿媽都係想幫我箍煲。(苟芸慧話會俾時間你長大,會唔會考慮復合?)將來 嘅 嘢唔知,唔係冇機會囉!其實我間中都會掛住佢。」
男方對復合留有餘地,中間仲有羅母做和事老,應該未完全斬纜。周三( 15日)下午 1時,苟芸慧出席化妝品牌開幕活動時,聽到羅天宇話有機復合,表現驚訝:「吓!佢冇同我講。(佢親口同本刊記者講。)」此時苟芸慧報以甜笑,而身旁的無 綫經理人聽到有關羅天宇的提問,欲出手拉走她。記者隨即表示近日多次影到她在羅家過夜,她直認不諱說:「我成日去嗰度搵契媽,佢煲湯我飲。」有契媽撐腰,看來苟芸慧要翻撻羅天宇,絕對唔難。

爆阿媽幫手箍煲




羅天宇周二晚( 14日)向記者承認自己思想未夠成熟,不過唔排除有機會與苟芸慧復合。對於阿媽幫手箍煲,他坦言阿媽的出發點係唔想冇 咗呢個好新抱。

避談感情事


苟芸慧周三( 15日)出席活動時回應經常到羅家過夜,即時面色一沉。支吾以對後亦承認與羅母關係密切,無 綫經理人見狀即拉走她,表示私人事一概不答。





苟芸慧旺桃花


苟芸慧樣子甜美,桃花緣不俗,短短 3年間由茄角變主角。最近她成監製新寵,在《飛虎》及《怒火街頭 2》做第二女主角,下半年有份主演的《金枝慾孽貳》同《法網狙擊》相繼推出,現時她趕拍《仁心解碼 II》。工作不斷連緋聞都接踵而來,自去年與羅天宇分手,除拍檔鄭嘉穎及蕭正楠相繼埋身,更有傳有家室的曹永廉亦不避嫌與她同坐一櫈而傳緋聞。楊受成二公子楊政龍都嗒糖,邀請她上船 P。
此外,監製錢國偉亦點名要求她拍《喜愛夜蒲 2》,不過在女友陳苑蔚反對下,才放棄起用苟芸慧做女主角。苟姑娘果然電力驚人,難怪被指是新一代「姣精」。


苟芸慧在《怒火 2》中與鄭嘉穎有多場咀戲,有報道指兩人拍攝期間交換電話號碼,態度親密,咀出真感情,但苟即時否認。《蘋果日報》圖片


最近苟芸慧有份拍《仁心解碼》,她被指主動約蕭正楠食飯兼坐順風車,另一方面又大讚同劇演員梁烈唯,因而成為新一代姣精。


羅天宇在《愛.回家》與劉丹飾演兩爺孫,劇中的角色性格與真人一樣是思想未成熟的青年,他與劇中飾演妹妹的蔣家旻甚多對手戲。
《蘋果日報》圖片

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()