自小喜愛勞作的張秀文,由小學至今儲了一大堆手工原材料,還把經常使用的放在窗台,閒時就是這樣坐在牀上幾個鐘做手工。

星悅居

張秀文 宅女閨房

2012年08月10日 ~~ 第889期 忽然1周

一個人住好處數不盡,尤其那種無拘無束的感覺,可以開大音響爆機,可以安靜看書………三個字講晒,點都得! 2010年港姐亞軍張秀文(Sammi)早前向家人申請「獨居」,最近終於獲批。個半月前獨個兒租住馬鞍山天宇海 700呎單位。
新入伙傢俬都未買齊,但能夠有自己私人空間,張秀文已心感興奮:「冇諗過一個人住係咁爽! 嗰種自由係你想像唔到咁正!唔使做 嘢,我最鍾意留 喺睡房做吓手作仔。屋企好多 嘢都係我自己一手一腳砌 㗎!」張秀文最大的興趣是做手工藝,都幾宅女喎!

 



現時張秀文晚晚跟安德尊合作節目 Amazing summer,她表示獲益良多,「大王做主持好有經驗,教識我好多嘢,拍攝氣氛仲好好㖭!」

兩年前參加香港小姐獲亞軍的張秀文(同屆冠軍是陳庭欣、季軍莊思明),剛搬進馬鞍山天宇海「獨居」個多月,因忙於夥拍安德尊主持節目 Amazing summer,大派獎金獎品,所以還未有時間為新居添置傢俬。記者入屋看到大廳布置非常簡單,除梳化、電視及一張普通餐 枱,甚麼都沒有。張秀文解釋:「難得一個人住,樣樣 嘢都要自己鍾意,傢俬當然要揀 啱先買,我唔急。早兩日買 咗個 牀頭櫃仔,買返 嚟係散件,全部由我一手一腳裝嵌,親手砌特別有滿足感。」




張秀文與兩歲姨甥女 Jadie感情要好,當日 Jadie前來探望,兩人在客廳玩保齡球,張說:「覺得呢個新地方有新鮮感,佢最鍾意樓下會所,次次玩都唔願走!」


客廳陳設簡潔,張秀文話稍後會掛張全人手製的畫作上牆,增添色彩。「我會畫幅靚嘅風景畫,再自製畫框掛上牆,不過製作需時未動工。」


浴室感覺與外面截然不同,一串串的水晶倍添貴氣,「我自己好鍾意閃令令,水晶燈令我浸浴時感覺更加 relax,有時拍劇拍到好攰,浸個浴一流。」


即使張秀文經常下廚,廚房依然沒有一點油漬,她自言有潔癖,每次入廚後要即時清潔才安樂。

匿睡房做手工


張秀文鍾意砌櫃皆因她有鋪手工藝癮,由小學至今,就對美勞手工藝愛不釋手。屋企放滿手工材料,閒時她最鍾意在睡房閉關做手工,黐黐貼貼,一動工就停不了,飯也不願吃。「我做手工可以不眠不休,相架整六個鐘都唔會 攰,要一氣呵成嘛!最緊要唔好有人騷擾,依家自己住包冇人嘈,自由好多。」
其實除了手工藝,張秀文連廚藝亦非常了得。她在小時候已經常入廚幫手,廚藝得媽咪真傳。記者要求張秀文即場露兩手,在毫無預備下,廚房只得番茄、意大利粉及雞蛋,但她不用十分鐘就完成一碟「茄蛋意」,賣相雖然麻麻,但味道真的不錯。「煮 嘢食唔難,只要你喜歡食就自然會去學,煮個意粉難我唔到囉!依家自己住更加要學識照顧自己,唔通餐餐公仔麵咩。」香港小姐果然入得廚房出得廳堂。


窗台上有原材料、半製成品、顏料等,全部細細件,張秀文說:「細件首飾盒仔最好玩,可以整到好靚,自己設計靚過出面買好多。」


購自傢俬舖嘅牀頭櫃仔,是張秀文自己裝嵌。「睇住個圖嚟砌好似砌模型咁簡單,如果搵師傅砌要加錢,佢哋又冇咁細心,自己砌好啲!」


屋內放了不少姨甥女 Jadie沙龍,全部相框都由張秀文親手製作。


玻璃小杯放了可愛手工材料,為客廳作裝飾。


這個「 CHRISTY」牌仔係張秀文家姐的英文名,將竹籤黐埋加以上色,再用字母意粉逐粒字黐上去,完成!咁就花咗張秀文 4粒鐘。


單位平面圖

撰文:高智翹
攝影:陳偉強
插圖:冼錦堂
錄像:湯文峯 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()