上流滙

甘比女 名袋晒冷

2012年08月10日 ~~ 第889期 忽然1周

大劉劉鑾雄出名愛 Hermè s,連帶一家女人都是用家,當中唔夠 4歲人仔的劉秀樺亦不例外。
甘比(陳凱韻)的寶貝女劉秀樺 08年出世後,一直萬千寵愛在一身,除了周身名牌靚衫,不少極罕名袋亦應有盡有,擁有 Hermè s、 Chanel等名袋的數量,多過一班城中名媛。
加上甘比家陣佗住五個月金蛋,全家的得寵指數直線上升。

卡地亞 TONNEAU腕表$10萬




快將四歲的劉秀樺,擯辮、搽紫色指甲油、上周六( 4日),戴卡地亞手錶,由大劉抱住參加蔡加怡婚宴,認真架勢。

Hermè s鱷魚皮 Kelly Cut$13萬




佗 B五個月的甘比發福不少,當日她手執兩個名袋出席婚宴,啡色的 Hermè s Kelly Cut是她自已,而女兒秀樺就用黃色 Chanel手袋,非常誇張。

激罕 Chanel黃色 2.55袋$3萬




呂麗君和女兒劉秀盈近年較少蒲頭,但呂月前就獲大劉委任做「華人置業」的執行董事,名正言順掌大權,不比甘比輸蝕。

Hermè s限量版 Kelly Doll$2萬 6


《蘋果日報》圖片

秀樺兩歲時,甘比已經教曉她女人要用貴袋的道理,近年秀樺最常用千禧年限量版的 Kelly Doll。這款看似公仔的限量版手袋一早斷貨,只有超級 VIP先有資格擁有,有錢都未必買得到。


《蘋果日報》圖片

秀樺 2010年無論出席老竇名下商場活動,抑或平時到福臨門飯堂食晏,一樣挽實小手袋,成個小淑女咁款,非常可愛。

Chanel迷你版$2萬 3


甘比鍾情 Chanel,不時帶埋阿女落舖朝聖。這款迷你版 Chanel,襯埋別注桃紅色配上金色孖 C扣,獲不少少女搶購。
鍾情桃紅色的秀樺,襯埋同色 boots仔和手袋,打扮靚靚陪老竇午膳,難怪大劉攬住唔放。


《壹週刊》圖片


同款黑色袋

童真熊仔袋$220


《蘋果日報》圖片

秀樺始終只得幾歲人仔,偶爾她亦會捨棄名袋,拎 Rilakkuma鬆弛熊毛毛袋,回復童真。
這款鬆弛熊毛毛手袋價錢雖然平民,但屬小朋友必搶袋款。秀樺唔出動貴袋,都要孭一個令其他小朋友羨慕的靚袋。

日牌潮袋$1,780


甘比同徐濠縈老友鬼鬼,早前阿徐時裝店代理日牌 Tata baby袋,甘比亦有入貨俾囡囡。這款潮袋出名「明抄」 Birkin,將 Birkin的款式複印袋上,除了用料不同,價錢亦差天共地,是不少潮人恩物。
甘比繼續用 Hermè s,而囡囡秀樺就拎日牌潮袋,仲放上膊頭,好鬼老積。





Hermè s Kelly Tiny$3萬 4


秀樺除了鍾情 Hermè s公仔頭款的 Kelly Doll手袋,亦有該品牌推出史無前例極迷你版的 Kelly Tiny。 Kelly Tiny生產量每年唔夠十個,而且手工超精細,炒價已去到六萬。
秀樺夏天愛以一身粉藍色示人,她還會斜孭 Kelly Tiny,襯埋對 Birkenstock涼鞋仔,好有 mix and match感覺。


《壹週刊》圖片


同款黑色袋

激罕 Hermè s鴕鳥皮 Kelly Tiny$15萬




秀樺唔止鍾情普通皮,她亦追埋鴕鳥皮手袋,其他名媛恨都恨唔到。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()