博出位

奧運瘋 我為丹狂

2012年08月10日 ~~ 第889期 忽然1周

奧運就快尾聲,仲有幾日媽咪姐終於有覺好 瞓囉!其實唔少藝人日日捱眼瞓,就係為 咗見證偶像攞牌一刻。好似阿 Sa同方力申,見證完單車手李慧詩為港增光,第一時間 喺微博祝賀。不過亦因為咁,就俾內地網友狂插佢 哋夾硬將中國、香港分家。言者無心,聽者有意,媽咪姐都戥佢兩個唔抵囉!
李慧詩攞牌,大家自然興奮,不過萬人迷林丹奪金,更加多藝人喺微博分享心情。除 咗王菲上載同超級丹合照,袁詠儀睇比賽 嗰陣,更緊張到通屋跑,全城為「丹」狂!

王菲晒合照


估唔到平時 cool開 嘅王菲都係超級丹頭號粉絲。林丹攞金牌後,王菲第一時間上載咗張佢同老死趙薇再加超級丹嘅合照,又問林丹記唔記得大明湖畔之約,喂喂!小心老公呷醋好喎!





袁詠儀緊張跑圈


又一個捧超級丹嘅粉絲藝人,靚靚一邊睇比賽一邊喺屋企跑圈,順手 keep fit減吓肥,一舉兩得。





黃曉明晒「那些年」


雖然超級丹係運動員,不過佢同唔少藝人都好熟。除咗王菲同 Eason,原來佢同黃曉明都相識多時,黃仲拎張陳年相出嚟,好似同超級丹好 friend咁喎!





Eason急攞簽名


Eason為偶像丹專登遠赴倫敦捧場。除 咗同偶像合照,當超級丹攞 咗金牌之後,佢仲第一時間叫偶像幫佢件衫簽名,真係恨死媽咪姐囉!







王菀之心臟病發


自認係超級丹忠實粉絲 嘅王菀之,未睇比賽前,已經不斷喺微博幫偶像打氣,睇比賽 嗰陣,就猛話緊張到心臟病發。到偶像攞完獎,直情喊埋出嚟,夠晒真性情。







阿 Sa方力申遭圍攻




李慧詩為香港奪單車銅牌,原本係香港人開心事,一班藝人亦興奮到第一時間上微博,點知咁就出事啦。阿 Sa同方力申,只係因為寫 咗香港,而唔係寫中國香港,就無啦啦俾幾百個內地同胞圍攻,話佢 哋唔尊重中國喎。喂喂!咁奧運都有分中國隊同中國香港隊啦,李慧詩又真係代表香港嘛。阿 Sa、小方,媽咪姐今次撐硬你 哋!












網友插


網友插

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()