500萬花車
鑽女蔡加怡出門,身上金器分量十足,除了頸上足 8両的巨型豬牌,手上的龍鳳鐲亦好誇張。

媽咪姐

鑽女出嫁

2012年08月10日 ~~ 第889期 忽然1周

「玩具大王」蔡志明孻女蔡加怡( Crystal),上周六( 4日)同設計師男友陳漢驄( Jeremy)拉埋天窗。今年 30歲 嘅佢,係旭日國際集團董事兼上市公司主席,出晒名係城中超筍鑽女,而男家來頭都唔小,父親陳德賢亦係做生意,而且仲係十幾隻馬 嘅大馬主。

當日,一對新人朝早到中大崇基學院禮拜堂行禮,夜晚就 喺會展筵開 80席,唔少政商名人俾面到賀,當中包括恒基集團主席李兆基、四太梁安琪等。除 咗賓客夠猛料,出名豪爽 嘅蔡志明,就送價值 4億 嘅九肚山獨立屋做嫁妝,而媽咪蔡李惠莉就送 咗千萬鑽飾俾個女襯衫。真係好重手。


巨型龍鳳鐲


8両金豬牌


蔡加敏 4歲囡囡 Chelsi可愛到暈,一家人影大合照時, Chelsi一見鏡頭表情多多,就算上到車都繼續擺甫士(右)。




新郎喊晒
一對新人 喺中大崇基學院禮拜堂行禮,二人交換戒指之後,新郎喊到收唔到聲,場面感動。


蔡志明人面甚廣,不少政商名人到賀。當中唐英年夫婦更一早到場,蔡志明即時親自招呼,夠晒俾面。


未來親家甄子丹心情靚爆,影相影到唔願走,要老婆汪詩詩拖佢走。


久未露面 嘅楊寶玲,拖住老公 Nelson Wong到場, 45歲 嘅佢,保養得宜, fit過唔少後生女。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()