鄭佩佩係今次嘅特邀演員,梗有料到!而欣宜都七情上面,交足戲。
無阿爸教路,惟有靠自己啦!(設計對白)

媽咪姐

欣宜頂硬上

2012年08月10日 ~~ 第889期 忽然1周

由鄭欣宜、林曉峰( Lo)同鄭佩佩合演嘅音樂劇《一屋寶貝》啱啱公演,媽咪姐有去睇呀!上星期五( 3日)仲特登去睇佢哋綵排。講開呢套劇,原來係欣宜嘅處女音樂劇,所以佢好緊張呀,日日去 studio排戲排足 9粒鐘,又唔怕面懵去請教佩佩姐同阿 Lo兩位前輩。


欣宜好肉緊咁話:「之前羅敏莊( Mimi)都做過我呢個角色,所以自己好大壓力。如果我用佢 嘅方法,一定做得唔夠佢好,咁索性擺低,做自己!」

「我中文唔好,又零記性,呢次做音樂劇真係好大嘅挑戰!」點解唔搵身經百戰嘅老竇秋官教你兩招呀?「由開始綵排到依家,我未見過 daddy,嗯……其實呢度排練 嘅時間都比較長,再加上……真係冇機會見到佢。」
早排欣宜仲因為聲帶生枕,成個人差啲崩潰!「我可以接受永遠都唔瘦,可以毀容,但接受唔到冇 咗把聲。我 啱 啱先起步,好多 嘢都未做!」唉,媽咪姐真心建議秋官真係要抽時間去睇吓欣宜,個女聲帶生枕又做音樂劇咁辛苦,做人老竇嘅,係咪點都要俾啲鼓勵先?




一班演員日對夜對排戲,熟絡晒!乜都笑得一餐。


男主角朱栢謙(左)係資深舞台劇演員,阿 Lo就慣性搞笑,應該有火花喎!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()