船P溝富二代Mia:對佢有好感

模媽Mia(陳靜儀)有份擔正電影《喜愛夜蒲2》就快上映,佢片中同師姐周秀娜男友陳偉成有床戰戲,令娜姐警告男友話:「暫時未惹到我火,工作我唔會呷醋,大家都有知心友,佢有咁多知心好友,但要提醒佢食太多芝心批好肥膩。」

Mia咁惹火,點只陳偉成俾佢吸引,好姨收到料,原來Mia頻頻去富二代船P同派對溝仔。知情人說:「Mia話前夫成日問佢借錢,佢又要養一對年幼子女,所以佢要出搏命搵錢。不過佢其實有好多富二代朋友,佢去親富二代派對就好熱情,又攬又送波餅。」

好姨發現Mia對一個名叫阿Sean才俊特別嗒糖,主動攬住佢合照,又好似樹熊咁箍住佢,sweet到爆,令對方都忍唔住笑。好姨打俾Mia,仲想恭喜佢有第二春,但佢話:「輯相係幾個月前,阿Sean係我朋友個阿哥,佢背景我就唔講啦!之前係對佢有好感,都有出見面,不過近期就冇乜見啦!」

Mia利性感路線,會否影響擇偶呢?佢感慨話:「有頭髮邊個想做瘌痢!邊個想到咁性感俾人睇,呢係入娛樂圈必經,呢幾年都有巿場需求。」

image
放大圖片

 

image

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()