插圖: Wendy

揞名爆

「好好笑」「細細粒」為$200炒大鑊

2012年08月03日 ~~ 第888期 忽然1周

大家見到呢條題,係咪都有啲頭,唔明兩個明星點解為區區$200而嘈交呢?呢個世界,咪就係愈有錢嘅人愈緊張啲錢囉!

好似「好好笑」同「細細粒」呢單料咁,其實發生佢哋仲係情侶嘅時候。嗰時「好好笑」喺影壇已經獨當一面,套套戲都大收,但「細細粒」呢,只係入行幾年,憑住嬌俏樣同逼爆身材,殺出條血路,但搵得唔係多。所以兩個人因拍戲撻着之後,女方就成日住喺男方屋企,既可以 keep住見,又可以慳番啲燈油火蠟錢, good啦!
之不過,唔知係咪住到熟咗,有一日「細細粒」見自己銀包無錢,咁啱男友又出咗去開工,就好順手喺「好好笑」屋企擸咗$200走。噢,咁就出事嘞!大家都知「好好笑」出名睇錢最大,屋企無啦啦無咗$200,佢一返嚟就發現,仲即時捉咗屋企個「賓賓」嚟審問。可憐嘅「賓賓」喊晒口話唔關佢事,仲嚇到騰騰震。
最後,以「好好笑」咁精明嘅頭腦,當然搵到「真兇」!佢即刻打電話去狂鬧「細細粒」成半個鐘,自此對呢位索女友嘅印象亦大打折扣,無幾耐就分埋手㖭。係,你可以話「好好笑」孤寒,無咗$200都咁緊張!但媽咪姐覺得「細細粒」唔聲唔聲喺人哋屋企攞錢又真係唔啱喎。拍拖還拍拖,做人處事,幾時都係均真啲好!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()