為獎增肥
胡杏兒為角色增肥 45磅,及後又因劇情需要而減肥,成為一時佳話。

當年今周

胡杏兒點估到?

2012年08月03日 ~~ 第888期 忽然1周

上周三( 7月 25日),胡杏兒同黃宗澤突然宣布分手。 8年情喎,唔少嘢㗎。大家互相令對方「難頂」,亦互相扶持過,甚至一度傳出婚訊,勢估唔到戀情結束得咁突然!

估唔到嘅事,其實多的是。 2006年 8月第 576期《忽周》報道,當時拍緊《肥田囍事》嘅胡杏兒為贏得「 TVB我最喜愛女主角」殊榮,不惜增肥至 150磅;拍攝一幕泳衣戲時,更不慎走點、露股罅。為藝術犧牲成咁,個個都以為胡杏兒坐定粒六做視后,誰又估到輸咗俾佘詩曼,食白果收場。
不過估到又好,估唔到又好,事過已境遷,舊情亦斬纜。若果都係忘記唔到?唔使驚,問吓強國人或者吳克儉,佢哋應該好有法子幫人洗腦。

檔案編號:第 576期
日期: 11/08/2006


即時遮身
雖則多咗咁多磅肉,但杏兒惜肉如金,每每拍完上水,均第一時間攞毛巾掩實身體。


百密始終有一疏,杏兒被高均賢抱上抱落,搞到泳衣移位走點(上圖),上水時更露埋股罅。


走點露罅

去年台慶恩愛




去年,杏兒憑《怒火街頭》奪得「我最喜愛的電視女角色」,其後以《萬凰之王》封視后,可謂大豐收一年。佢喺台上更向男友黃宗澤發表「難頂宣言」,藉機公開情侶關係。

今年突然分手




估唔到事隔半年左右,兩人 8年情突然結束。胡杏兒於 7月 25日交代事件時,一度哭成淚人。據講,女方因難頂男方花弗偷食而毅然分手,另有指女方搭上台灣小生黃少祺,情變原因眾說紛紜。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()