唔笑唔收貨囉!﹙設計對白﹚

忽然去片

杜汶澤有幾好笑先?

2012年08月03日 ~~ 第888期 忽然1周

講起杜汶澤,大家一定諗到「搞笑」兩個字,跟住就會問:「今次有幾好笑先?」。係咯,媽咪姐都係咁諗,但睇完今期「單人訪」段片,見佢手口並用,講自己有病嗰時,連噴止汗劑都會噴錯
落個嘴,真係笑中有淚。不過,跟手睇埋杜生落旺角戲院,嗰段講鹹嘢又爆粗嘅謝票片段,就感覺「傻強」未死,笑到斷咗氣。唏,都係咪諗咁多,不如笑咗先講!

《忽周》睇真啲正片唔好 miss!


病發重演




謝票騷

子薑可以做甜品?


今期「 Cooking in 2」教人整子薑兩食,鍾意鹹嘅,可以做蜜餞子薑雞,但媽咪姐重點推介呢,就係子薑椰絲卷嘞!講真吖,自己耐唔耐都會整吓子薑雞嚟食,但見廚師用卷皮包住子薑粒同椰絲,再拎去煎,呢款甜品似乎唔難做喎!味道仲酸酸辣辣甜甜,幾 fresh!一於試吓。





睇樓學去釘!


大家應該記得媽咪姐係「星悅居」呢個欄目嘅忠實粉絲!今期真係勁呀,可以睇勻創作女歌手胡琳間屋之外,佢仲教大家點樣整至愛嘅菠蘿西柚汁。唔睇都唔知,原來起菠蘿釘可以學胡琳咁,好似切橙咁切開,再切皮去釘。咦,又學到嘢喎!





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()