粗重嘢等奶奶做,三年抱兩靠晒你!(設計對白)
寶珠姐身為大明星,幫新抱拉裙、整理假眼睫毛,做得開心又自然。

媽咪姐

寶珠姐奶奶晒冷

2012年08月03日 ~~ 第888期 忽然1周

上年 5月,楊天經同女友吳文珊喺紅棉道註冊結婚,做阿媽嘅寶珠姐俾人話着到好似行落街買嘢咁普通!禮拜日( 29日)佢終於正式擺酒娶新抱,喺灣仔君悅擺足 35圍,圈中人個個俾面,曾志偉、劉德華、黎耀祥都嚟飲喜酒,而粵劇界嘅白雪仙、林家聲、吳君麗都俾面出席,真係夠晒熱鬧。

寶珠姐得嗰一粒仔,今次全部酒席錢由佢呢位新奶奶埋單,就連新抱嘅閃爆行頭,包括鑽石耳環同手鏈都係佢送,就連當年寶珠媽咪俾個女嘅出嫁首飾,寶珠姐都送埋俾新抱,真係錫到燶。上次阿仔註冊俾人話「慳」,今次寶珠姐就晒珠寶、晒人面,一鋪過晒你冷呀!








楊天經同兄弟團件 tee有晒 title,經經係「男主角」,而馬浚偉就做「大俠」!


「寶珠姐嚟嘞!」呢句經典說話,媽咪姐呢晚又聽到嘞。因為大班寶珠迷都嚟賀偶像娶新抱,仲準備大疊利是派俾一對新人,豪呀!


謝天華同曾志偉飲到「貓晒」先走,仲向場外記者大騷自己同寶珠姐嘅合照!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()