仰天狂笑
章小蕙同盧覓雪一見面已經雞啄唔斷,盧覓雪更加笑到見牙唔見眼。

媽咪姐

章小蕙盧覓雪巨躉雙姝

2012年08月03日 ~~ 第888期 忽然1周

朋友見面多,大家喜好又一樣,連外形都會愈嚟愈似!媽咪姐有感而發,都係因為前排喺中環 ifc撞到章小蕙同盧覓雪。呢 pair好姊妹,一路行一路笑唔停,而佢 哋最合拍 嘅,就係兩人都有個豪華臀。唔知 嘅,喺後面望埋去,真係以為佢兩個係孖生姊妹!媽咪姐一向以為自己下盤穩,估唔到呢鋪都要甘拜下風!

歲月催人,仲記得章小蕙最 fit嘅時候又拍寫真又拍三級片,身材都不知幾好,媽咪姐都好羨慕,不過依家就……唔知係咪章小蕙收入少 咗,見佢濕平都忍住手,睇完一輪都係得個睇字。反而係盧覓雪買 咗對豹紋鞋,仲風騷到着住走㖭!


盛臀雙輝
一睇背面,嘩!兩位靚女個 pat pat,真係擺得落兩圍好大 嘅麻雀檯呀!


傾偈傾到 攰 攰 哋,章小蕙攞 咗杯水慢慢嘆。一面飲水,前 B嫂對眼繼續發電。


倒瀉籮奶
盧覓雪俯身試豹紋鞋,即時倒瀉籮奶。好在幫佢試鞋個店員醒目避開,唔係 嘅話,唔飽死都浸死呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()