頻頻出鏡
為了谷新碟,陳法拉最近頻頻上電視節目宣傳,早前上《勁歌金曲》唱新歌,因為入唔到而要求重唱,仲被彈唔夠氣兼走音㖭!《蘋果日報》圖片

娛聞樂

陳法拉獨霸資源 農夫個唱慘遭腰斬

2012年08月03日 ~~ 第888期 忽然1周

朝中有人好辦事,陳法拉有 Neway大太子男友薛世恒開水喉力撐,加盟「星煥國際」做一姐,其處女大碟《 Beautiful Life》更於本周二( 31日)面世。
法拉威到盡以「老闆娘」身份出碟,星煥當然總動員幫手宣傳,因此連累同公司組合農夫的個唱,在宣傳不足的情況下被迫腰斬。上周六( 28日),農夫兩位成員陸永及 C君,分別在微博大嘆無奈,而其經理人 DJ Tommy更明寸:「依家搵唔到 Herman(星煥行政總裁及董事總經理),可能忙緊法拉隻碟啦!」

7月 31日高調出碟




Neway大少奶陳法拉周二( 7月 31日)正式推出處女大碟,她在其 TVB個人網頁內高調宣傳,唱片公司更總動員為她谷碟,跑去各大電台宣傳她的新歌。

農夫 7月初出完新碟,原定本月 11日於九展 Star Hall舉行《雙囍臨門演唱會》,不過臨門一腳,「星煥國際」竟於上周五( 27日)晚通知他們取消個唱。翌日,農夫兩位成員分別在微博表示:「昨天收到唱片公司通知,公司決定取消 8月 11號的雙喜臨門演唱會。也許是宣傳不足、準備時間不足、入座不足……我們及經理人 DJ Tommy都感到非常突然及無奈。」消息一出,據知唱片部人員議論紛紛,私底下更有人表示公司為捧陳法拉,要犧牲農夫。


農夫的演唱會本於 8月 11日舉行,因為唱片公司唔肯投放資源,搞到宣傳欠奉,就連海報都用舊的。農夫為自救,不時在微博發功,其經理人 DJ Tommy亦出一分力,可惜最後都要取消。《蘋果日報》圖片


宣傳欠奉

谷法拉棄農夫


據唱片公司人員透露:「法拉要求高,好緊張呢隻處女碟,成日叫 Herman谷多啲宣傳。佢隻新歌〈一半〉早前派台,仲日日問我哋班 DJ嘅反應點。講真,公司都揼咗好多錢幫佢搞宣傳啦。佢一出聲,我哋邊敢唔幫手。而農夫同我哋只係以 project形式合作,老闆梗係冇咁睇重,演唱會變相唔夠人手同宣傳費囉!到上星期 Herman睇到農夫個唱得三成幾入座率,索性取消埋佢,話遲啲先再搞,我哋都好無奈!」
據知農夫經理人 DJ Tommy收到個唱「被叮」消息後,曾於電話中與 Herman發生爭執,雙方各持己見。本刊記者透過電話聯絡 DJ Tommy、陸永及 C君,三人提到個唱被腰斬均顯得非常失望與無助,更口徑一致埋怨 Herman連電話都唔覆。
問到取消個唱的理由,陸永講明不會與唱片公司理論,但 DJ Tommy卻鬧爆不合理:「開個唱起碼要有三個月時間預備,佢哋得一個月宣傳,唔好諗住第一日賣飛就會爆晒。我哋之前搞嘅演唱會都係賣飛到最後一日。」


早於 7月中,農夫無聲無息推出新碟,宣傳活動唔夠,惟有自己拍膊頭去電台搵 DJ好友幫手。兩人更在一次電台宣傳中碰到陳法拉,當然要搵老闆娘幫自己宣傳啦!


7月中
出碟冇人知


陸永搵女幫口


剛為人父的陸永,最近亦放了一張囡囡一穎食佢隻新碟的照片上微博,借女兒把口賣碟,真有諗頭。


農夫經理人 DJ Tommy
公司唔夠財源!(真實對白)
《蘋果日報》圖片

微博公開道歉


上周六( 7月 28日),農夫在其微博內宣布演唱會取消,除了向歌迷交代退票事宜外,亦不忘向各受影響的單位道歉。





負責人玩失蹤


星煥國際的幕後大老闆是 Neway大少薛世恒,旗下歌手除陳法拉外,還有鄭欣宜、鍾嘉欣、胡鴻鈞及許廷鏗等。今年二月舉行春茗,行政總裁及董事總經理 Herman率領眾人影大合照。《蘋果日報》圖片

談到宣傳不足,三人齊心同插 Herman, DJ Tommy更愈講愈嬲:「一開波話開個唱,我都不斷提醒唱片公司做多啲宣傳。我覺得唔對路啦,個唱海報沿用大碟宣傳海報都唔在講,我身邊好多朋友都話唔知佢哋開個唱。宣傳唔夠,真正原因係唔夠財源。(有冇向 Herman反映過?)連助手都搵佢唔到,我點搵佢?佢可能忙緊搞法拉隻碟啦,但農夫開個唱都係大件事囉!」
C君亦語帶雙關說:「依家都仲未搵到 Herman,可能佢要避啦!(覺唔覺公司資源撥晒去宣傳陳法拉隻新碟?)我只可以講我哋啲宣傳方法錯晒,而法拉係另一個故仔,好長篇㗎!」今次與星煥合作開個唱搞到一鑊泡,陸永直言等完約便各行各路:「佢肯俾幾百萬出嚟再搞,我實 OK㗎!不過完咗份約,我哋都會搵第二間唱片公司合作。」個唱無啦啦要讓路,又難怪農夫會對唱片公司心淡。

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()